Reviews for One Step at a Time
havoksinstill lazy chapter 2 . 10/5/2005
hahaha! i cant wait for the halloween ball to come! are you serious about the costumes, or is everyone just teasing eachother...cause vampire!draco sounds uuber hot, while jester!draco reminds me why im afraid of clowns and mimes and things of that sort
havoksintoo lazy to sign in chapter 1 . 10/5/2005
ADLKSHFUIDFQ!1 YOU CONTINUED! AGH! IM SOO HAPPY! ITS ADORABLE, AND IM ALREADY HOOKED! UASJHAIUDAS! HAPPINESS IS HERE TODAY! HAPPINESS IS HERE TO STAY!
Wingsofthefae chapter 2 . 10/5/2005
*glomps Icy*

LMAO! *gripps stomach* Bwahahaha! I can't wait till Haloween! This one, and the one int he story, that is. I didn't know how to go, but your chappy gave me some fun ideas! Thanks! *glomps again*

It was really fun, I loved it! I can almost imagine a Harry Potter covered in sweet chocolate *swoon* *bro hands bucket* Heh. Sorta Dan Radcliff fan. Not that much, since I have no idea how to spell his last name:P

I saw the fanarts, but couldn't review the most of them. I liked them, though. I had fun...

I can't wait till the next update! *huge grin*
beckstarrr chapter 2 . 10/5/2005
great idea! i wanna see how their costumes turn out D
Ellie chapter 2 . 10/5/2005
Interesting long chappy. I hope all goes well in the next chapter. Continue on if you can. I hope to hear more about Draco and Hermione, lol. Heheh.

D/Hr all the way! )

-Ellie
Pumpkin Pie Spices chapter 2 . 10/4/2005
That was hilarious! Lava lamp is still killing me...

I wonder how the brightest witch will pull that off.
KerubeChan chapter 2 . 10/4/2005
HI! This sequel is going excellent. I love the idea of the costume party and the best is that others have to decide your costume. Well Good Luck and until the next chapter. BYE U
Leahsa chapter 2 . 10/4/2005
OMG!

A jester?

A...Lava...Lava...Lamp!

*giggles*

That is hilarious! A lava lamp!

So the best dressed couple is...

The jester and the lamp!

lol.
Burnslightly chapter 2 . 10/4/2005
OMG! This is such the trippy! This really good please update soon!
Leahsa chapter 1 . 10/4/2005
Hey! I am so happy the sequel is here! I loved parenting class and this pormises to be just as wonderful!
Emi-Bum chapter 2 . 10/4/2005
good up date soon

luv

EMILY

xoxox
QuietWorld chapter 2 . 10/4/2005
hahahah this chapter was too funny! keep up w/ the good work!
tubbles14 chapter 2 . 10/4/2005
A lava-lamp? How the hell is she gonna pull that off?...I love Seamus as a ballerina! I can't wait for the next chapter!

...is it 2 weeks yet?...

MWAH!

Meggs
lnk chapter 2 . 10/4/2005
yay! :P this is a happy chappie! :P
rani singala chapter 2 . 10/4/2005
Great story! Update whenever you can!
2,778 | « Prev Page 1 .. 158 165 166 167 168 169 170 171 178 .. Last Next »