Reviews for A Series of Poems for Iaragon
Havin chapter 11 . 12/26/2007
Oh, that poem. Now I remember. -nods-

You're an awesome writer, Koji-kun. -nods again-

-twitchy eye- Why did the dumb site double-post my review...?
Havin chapter 4 . 12/25/2007
Yeah, I'm on a review-roll.

-tilts head at first review I put on here- Remember what poem...? -thinks hard- Damn, that was a year ago.
Havin chapter 4 . 12/25/2007
Yeah, I'm on a review-roll.

-tilts head at that first review- Remember what...? -thinks hard-Damn, that was a year ago.
Havin chapter 1 . 12/25/2007
Hey, Koji-kun, nice poem.

-smirks playfully- Are you gonna review Pearls of the Divine? Now you owe me.
Iaragon chapter 13 . 11/1/2007
Hi!

LOVE THE POEM. TOTALLY AWESOME.

So, I've recently been considering to remake Matchbox etc., though the updates would porbably be slow. Grade twelve is a bitch, heh heh heh...

I couldn't repost the old one though, I was stupid way back when and deleted it when I took it off - BAD IDEA! I SUGGEST NEVER DOING THAT WITH ANY OF YOUR MATERIAL, NO MATTER HOW MUCH YOU HATE IT. SAVE YOURSELF.

lol.

I would love your opinion on whether I should give Matchbox another go. The plotline would probably be different, but Lupin would be Lupin, though (and it shames me to admit) I have forgotten her cat's name~! It starts with an 'N', I think. Anywho. I really, really liked this one. Very sadistic and alluring, which of course equals AMAZING.

Job well done!

Iaragon
Iaragon chapter 12 . 3/25/2007
I like it. As in, really, really like it. Very cool, very deep. In fact, it inspires me!

Love it,

Iaragon

PS - epilogue should be out tomorrow, if not tonight
Jinx chapter 11 . 3/8/2006
Wow these are pretty neat they are kinda' sad though...love the flow...

Jinx
Terrible Temptation chapter 11 . 3/4/2006
I love these poems.

You're such a poet! I can't write poems for my life. (I'm going to be DOOMED in a little while in english - we're going to start poems soon). Oi.. .; Great job, though. You're so...(flaps arms around, trying to think of a word)..magical. *sparkles* Yay~
Flying Leaves chapter 11 . 2/21/2006
wow, yet another romance poem bi the great koji jaganshi uh keep it up!
Captain Lupin Ferus chapter 11 . 2/21/2006
Wow, this poem sounds like a song almost, Koji-chan. Maybe you could turn it into one! . That'd be cool if it did turn into a song. Ha, go see meh website sometime! I'm working on it a lot now! Whee... There it is. Oh, and the style in the poem was very pretty. I like it very much. _ Ha, my poems aren't as good. I wrote them in like, 2003 or 2004... Whichever one came first, I don't remember. .
Iaragon chapter 11 . 2/21/2006
i like!
Havin chapter 1 . 2/11/2006
Hey, I remember that first one, awesome. ~.
Captain Lupin Ferus chapter 10 . 2/9/2006
Aw, don't worry, Koji-chan. Iaragon-sama will someday return to us, with big, fat happy chapters for us too! And then we'll be happy, and we can give her thousands of reviews. (Hugs) You'll see!
iaragon - too lazy to sign in chapter 10 . 2/9/2006
hello Koji-sama! Another beautiful one. I was thinking...would it be okay if I held onto Walking in Circles until I finished it? Or I can give you all the stuff you've already read - I just don't want to give anything away! _ plus, when I'm finished it I promise to put it back up just for you. I think this one's my favourite poem so far.

have a good night!
Captain Lupin Ferus chapter 9 . 1/7/2006
(Sniffle) This poem is sad. It makes me sad. Just like when I read the new Hellsing manga volume and found out that Zorin Blitz killed Pip Bernadette... He was one of my fave characters too... (Sniffle) Gomen, I'm in a sorta sad mood, but I like this poem (and your other ones ) nonetheless. Keep up the good work, Koji-kun. _
51 | Page 1 2 3 .. Last Next »