Reviews for How to be a Mr Nice Guy
pooguy chapter 1 . 1/12/2010
you should probably italicize less, when you do it so much it takes away the importance of the italicized words.
OTZ chapter 5 . 1/4/2010
Um... he's four. This is decidedly out of character.
Omgoth chapter 1 . 9/22/2009
i 3 this story. It's really cute! I like the naming process of naruto, and you got the character personalities perfectly. I know there's 10 chapters already, but I hope you update soon.
wolfsrainrules chapter 10 . 8/23/2009
Da*n. He better damn well not die! Update!
IDK2391 chapter 10 . 7/1/2009
great work. keep up the good work.
Aw chapter 10 . 6/10/2009
I read a story I like, then I realize that it's dead. (making a sad face in real life)

This, and Blue Blue too.

D:

Well, I appreciate that you've written what you have.
wingsofeagle chapter 10 . 10/30/2008
maa... just found this story today... Seems awesome! But looking at the last updated date for this... dang. Is this fic discontinued? :S Pity...
Book Mad TJ chapter 5 . 10/28/2008
GREAT!
Myra the Dovahkiin chapter 10 . 10/20/2008
great story. keep writing. Naruto needs training. He should be paired with Haku, Temari, or Yaruichi or even all 3.
Dear I Backwards chapter 10 . 8/1/2008
I hardly see in the crossover means a NarutoRukia pairing? Plz? Do a NaruRuki!

and don't use the god damn tipical NarutoHinata!
kyugan chapter 10 . 7/28/2008
update now!

Also, Jinta & Ururu? where are they?

Will you be following the bleach storyline (Ie rescue Rukia)?

Please let me know!
ALonelyStar chapter 10 . 7/3/2008
Please update soon!
The Doctor chapter 10 . 5/11/2008
This is the best bleach crossover. But when naruto gets his zanpakto and when yoruichi gonna come? And update soon.
EDelta88 chapter 2 . 5/8/2008
lol tazer-chan is the shit
EDelta88 chapter 1 . 5/8/2008
other than the fact that Naruto wouldn't have the teeth to cause Kisuke any pain this is perfect
173 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »