Reviews for Slowly Insane
sonamy lover chapter 1 . 2/23
OMG OMG OMG I LOVE IT BEST SONAMY THING EVER I LOVE SONAMY!
MissMJS chapter 1 . 12/24/2014
Awwww how cute! I think you did a great job!
Autumn Prower697 chapter 1 . 12/22/2014
That was so sweet
Guest chapter 1 . 1/8/2014
This is sweet and not the worst I've seen I like the concept maybe when your a little better at story writing then you can make a revamped version of this
Guest chapter 1 . 12/24/2013
This story is adorable! I was sad when it ended. I wanted more! Haha!
Mystery gurl chapter 1 . 12/4/2013
Hey people! Well I'm the typewriter gal that loves to read sonamy fanfics so I have a lot of greats ideas!plz sonamy writers write some more! I have red so much sonamy fanfics!and I could see a good one right after the first sentence so rock on and write
Sonic128 chapter 1 . 11/24/2013
That was really good. I loved it!
Vatobot chapter 1 . 3/20/2013
I think this is pretty good :). My only problem is Sonic crying. I don't think it's like him to do that. But other than that, good job!
Hedgie Hanyou chapter 1 . 3/3/2013
Like it? I loved it it's so freaking AWESOME
Guest chapter 1 . 8/5/2012
oh deities in the sky... bless the SAP! Bless it, I say!
We need more stories with loads of SAP. then I can die happy. Go SAP!
N.JrsyGirl chapter 1 . 8/9/2011
omg soooo sweet! I 3 the story! u rock
The New Taisho Woman chapter 1 . 4/18/2011
This is way to sweet and cute! I love it, love, LOCVE IT! lol
jazzy of the Akatsuki chapter 1 . 1/25/2011
awww! wat a cutie! dont worry sonic, i think im going slowly insane too!:D
Jacob Rozmiarek chapter 1 . 10/14/2010
I like it! If only this would really happen.
ghostdolly chapter 1 . 12/29/2009
yay for the sap! I say MORE SAP as long as it's SonAmy! 8D

Thanks for the story (sap and everything else that you threw in there!). The few rabid SonAmy fans are most joyous! We need more SonAmy ;_;
52 | Page 1 2 3 .. Last Next »