Reviews for Saaka
rurousha chapter 1 . 12/10/2006
Oh, that's rich. Jin sweat-dropping (is that a word?) underneath his hairline is just hilarious. Brilliant job.
Flereous chapter 1 . 3/25/2006
This was AMAZINGLY written. I haven't read a fic where everyone was so damn in charactor...everything Mugen Jin and Fuu said was so like them! Your an amazing writer! More please! :D
Negotiatrix chapter 1 . 3/18/2006
Very funny! The bit with Momo was particularly good!
Miss Shad chapter 1 . 2/21/2006
Very funny! This is so going on my favorites list!
Phoebe-chan chapter 1 . 1/30/2006
I really liked it! Gosh I just adored Mugen in this one! Really in character and funny. Oh and just Jin and oh gosh it was hilarious haha. I loved it ). Simple and fun! The only thing is that it seems to lean more towards a Jin/Fuu, and I'm a huge fan of Fuu/Mugen. If that were changed then I'd totally love it ;).
g3nesis1 chapter 1 . 1/7/2006
This was great and funny as hell! I love it! Great job. ;)
littledemonpixie chapter 1 . 12/22/2005
*claps* YAY! That was really cute. Okay I have to ask. You are pro JinxFuu right?
Ofi chapter 1 . 12/20/2005
*laughs* this was such an adorable fic!
kimper chapter 1 . 12/20/2005
very very nice! i really enjoyed this!

kimper :)
Ryoko Kashino chapter 1 . 12/20/2005
HAHAHA I laughed my ass off. Mugen is so freaking funny and jin as the straight man it just great. Keep up the awesome stories. I gotta do more one shots I have four long stories and I am so stuck for almost a year on one.

Much luv & l8rs,

Ryoko