Reviews for Transformation
Guest chapter 3 . 3/10/2014
PlZzzzz finish
simmonej chapter 3 . 7/14/2013
Man, you gotta finish this. It sounds so INTERESTING!
babytiger5360 chapter 3 . 9/30/2010
hey this is a very great story

you should continue and update

please finish this amazing story
Juleskat101 chapter 3 . 12/24/2008
AWESOME! YAY, BB/RAE FLUFF! kori has the most awesomest remarks!
Juleskat101 chapter 1 . 12/24/2008
ooh! ooh! have some bb/rae fluff! plz!
cuteknight101 chapter 3 . 5/5/2008
please write more
Mrs.Bloom194 chapter 3 . 2/3/2007
your going to update right?

YOU BETTER UPDATE!
ohheylizet chapter 3 . 12/22/2006
wow thth story was awesome i absolutly loved it plz update it as soon as possible and keep it going its realy truly good!

Princess-Of-Azerath
lauren1991 chapter 3 . 8/10/2006
oh nice job please continue!
SincerleyMe chapter 3 . 6/13/2006
Dear Lexi The Writer...I have many thoughts of this story you have recently wrote...ITS FRICKEN AWESOME! I totally love it! I know I always say that but well its true! I love it! Hurry updating so I can read more! More! MORE!lol Well hurry and write back if you wanna...i know you do...heh

Your friend family and fan aka F.F.F.

I'ma RockStar...yip thats meh!
88azngrl88 chapter 3 . 6/6/2006
awesome story! plz..plz keep updating! thanx n a bunch of cookies 2 u too! _
OptimisticMuffins chapter 2 . 5/27/2006
Two months. It's been TWO FRIGGIN MONTHS AND YOU NEED TO UPDATE OR I SHALL CRY! Okay I'm done wigging out. Seriously, though, I really like it and you need to update.
DinoGoesRawr chapter 3 . 5/21/2006
awee i love it very creative continue soon(:
OptimisticMuffins chapter 3 . 3/18/2006
really good

keep updating
pixiepuff101 chapter 3 . 3/6/2006
hey it's really gd though i don't like kori's boss, mr chang, plz update soon.
48 | Page 1 2 3 .. Last Next »