Reviews for Resolutions
VictoryIsGreen chapter 1 . 10/12/2009
LMAO. Wow. Roy and Garth. Good story though. It seemed a little bit rushed and a couple of grammar things, but great anyway. It held great content. Good work dude.
Juleskat101 chapter 1 . 6/21/2008
wait...who's garth and roy? i'm sorry... still love 'ze story, though!
ohheylizet chapter 1 . 1/6/2007
that was a very cute story plz update soon

Luv,

Princess-Of-Azerath
ItalianGal6547 chapter 1 . 3/7/2006
That was awesome! Roy is a little OOC. :)
Aime Atem Itsumo chapter 1 . 1/13/2006
like? i LOVE! especially roy and garth, hehe. very cute, and happy (belated) new year!
IGAF-kun chapter 1 . 1/11/2006
cute. _ AU right?
The Mad shoe1 chapter 1 . 1/5/2006
If that's not the perfect way to start a new year, then i don't know what is.
Choice chapter 1 . 1/2/2006
Aww. )
Draconis Lupi chapter 1 . 1/2/2006
roflmefao

that was so funny... and cute... and most importantly... FLUFFY! lol yay fluff!

Keep up the excellent work!

~Rory

P.S... when are you going to update "Different"?
The Last chapter 1 . 1/2/2006
Wait... Garth and Roy as in Sppedy and Aqualad? ?.?

Seriously, though, you had me cracking up the entire time. This was a very, very good job. And I loved it. As always!

[They both planned to get revenge later, of course...

But kissing was the main priority now.]
acatalepsy chapter 1 . 1/1/2006
e! THAT WAS THE CUTEST thing ever. sorry, cap locks! but i mean, i was like aw and the OMG and then aw again! you are amazing! keep it up!
TopKat chapter 1 . 1/1/2006
i. love. you. so much.

wow. that was...adorable. so cute!

*~RoseMage~*
DreamerGirl02 chapter 1 . 1/1/2006
HAPPY NEW YEAR! that is the first story i have read tonight that i really liked the fluff it was great yay rock on! HAPPY NEW YEAR!
DIRTY SOAP FTW chapter 1 . 12/31/2005
AWE!THAT IS SO CUTE! I love it! and the Garth and Roy thing! I totally think they are gay too! I love that yu put them in there.!
bluerose2823 chapter 1 . 12/31/2005
This was like the warmest story i have ever read. SO sweet and kind, i just wanna be in it. lol, made me relize how much i loved this time of year in the first place. I have to say, only really good stories can make a person realize anything. Great job.

Happy New Year!

DM
16 | Page 1 2 Next »