Reviews for Costume
TrulyMegalomaniac chapter 1 . 10/6/2012
This was so incredibly well written and spot on for Ed and Lu, even though it was so short. Loved it.
Drasticallyinit chapter 1 . 5/22/2012
It was really... Cute! I loved it.
HitTheRoad chapter 1 . 10/9/2009
this was so incredibly amazing and awesome. good job.
xray chapter 1 . 5/5/2009
haha, this is one of the best!
Don-Jam chapter 1 . 8/16/2008
That is Unusual. Good Work.
sillyangelxo chapter 1 . 5/8/2008
Ha, very cute! :D
Id Pendemus chapter 1 . 5/19/2006
Haha this was great!

Yup, yup...short with crack filled goodness on the inside. Just like you said.

Omg, I seriously cannot get over how funny and cute this was. Definitely going on my favorites.
Lellida chapter 1 . 2/21/2006
Haha, a funny ending. It was well-written, and I liked the repetition of "Lucy" in the beginning.
Gladiel chapter 1 . 1/13/2006
Finally, I found an Endmund/Lucy fic!

Anyway, that was really sweet! :) And yes, so cute. Keep it up!
SugarHighNutcase chapter 1 . 1/12/2006
Very cute. The writing seemed a bit... I dunno, I can't think of a word for it, but it didn't seem to flow very well at some parts, I guess. I don't think I'm making sense, so I'll shut up. I liked it, though.
scullymulder chapter 1 . 1/12/2006
Hee! I loves it! There aren't enough Edmund/Lucy stories, and your's was wonderful. Oh, and if you get flames, just ignore them...This was BRILLIANT.
wIckED.b0i chapter 1 . 1/12/2006
LOL, very funny! It was a cute story! I don't actually like that pairing, but it was very good!
viennacantabile chapter 1 . 1/11/2006
HAHAHAHA. nice ending. lucyxedmund amuses me, though i will always ship lucyxtumnus XD but very cute. :D
Capegio chapter 1 . 1/11/2006
The noise I made after this was a sort of "Awghljlsadjph." Cute. Very cute.