Reviews for A Cinderella Business Deal
Charters of the Heart chapter 6 . 8/30/2014
Please continue this story!
Lestatsgirl15 chapter 6 . 8/28/2010
UPDATE UPDATE UPDATE
Samhan chapter 6 . 3/2/2010
I like it
Princess Nella chapter 6 . 6/7/2009
nice one but can't serenity be stronger i hate whimpy girls and she should have more anger flarin within her
Satan'sPixie chapter 6 . 7/7/2008
LOL! They're mean to each other! Please update soon, I really want to know what's going to happen next. I don't normally read SetoXSerenity fanfics but yours is really good!
pinktink-menci chapter 6 . 9/17/2007
great is pegasus going to make an annocement for them? what would he say...nice
Writer Elsewhere chapter 6 . 8/31/2007
LOL! Simply adorable and hiliarious! I really enjoyed this fic, please please update soon! you haven't in a while. it would be nice to see what is next :)
Dark girl and Hiei's Girl chapter 6 . 10/29/2006
*gasp breath* HAHHAHAHAHAHAHA

great story please update soon
Watch Hound chapter 6 . 10/1/2006
Man , I just found this story and it got me cracked me up. I loved it, please update this story ASAP. Pretty please. I'll give you * Searches around for a while* * pulls out a plushie* this marvellous Seto Kaiba plushie plus dueldisk. Aha, will you update. I know I'm a nag. * Kaiba joins*

Seto: Tell me

Me: Haha, don't you have to drown yourself in coffee or something?

Seto: Was that a joke? Ow sorry I didn't know * sarcastic*

Me: Do you wanna meet Tea, I can set you two up, ya know

Seto: *scared*

Me: Troubled Spirit: One, Kaiba: Zero

Back to revieuw:

Don't you just hate it when that happens. I'm with ya though, I hate Tea too.

Well Seeya

Troubled Spirit Of Hell

P.S. Let Tea burn, but not in Hell, I kinda live there, ya know my name and all.
ANAYAS-CREATER chapter 6 . 7/28/2006
Hahahahahahaha! Very funny! Update soon!
xXxAngelwithAttitudexXx chapter 6 . 7/27/2006
about time!
Dark-Illusion chapter 6 . 7/27/2006
Good chapter, update soon.
NinjaAngel chapter 6 . 7/27/2006
O_O pegasus is scary *shiver* lol
Neo Yume chapter 5 . 6/5/2006
hey

Love your FF .

Funny; Serenity who's throwing encyclopedias to Seto XD

Update VERY VERY VERY SOON!

Greets
Spirits Of Evil chapter 5 . 6/4/2006
This is a real good fic...I really love it...U better update soon or...(kidding)...Anyway, it's really funny and cute, but i have a question concerning the rating...Is that really an "M"?I mean, the content is very well-behaved,and can be rated "T", as maximum...Doesn't mean I don't like it...It's like one of the best I read till now...I reapeat,UPDATE SOON...PLEASE!OK Plz reply on the review...You see, I'm trying to get new friends over here...OK...So BYE...SAYONARA... :)
51 | Page 1 2 3 .. Last Next »