Reviews for Miles In His Shoes
Dee chapter 5 . 8/28/2014
Are you gonna finish this one? I just read it and I WANT THE NEXT CHAPTER NOW!
starfire25 chapter 5 . 2/14/2014
interesting story. i like it a lot. i do hope you continue this story one day.
macberly chapter 1 . 11/23/2013
Well my guess is that since it has been 7 years since this absolutely wonderful story has been updated, that you have abandoned it. It really is a shame because I really enjoyed reading what is here so far.
Heya chapter 5 . 5/31/2012
Amazing story... Would u mind continuing it?
Tracy chapter 5 . 10/20/2011
I can't believe you've given up on this story! It's awesome so far! Why is it that whenever I find a really good story it's not complete. I LOVE your Greg and Nick csi fics- they are simply AMAZING! I love them and it's such a shame you've decided to drop them xx
CCMoore chapter 5 . 4/10/2011
I really hope you decide to finish this. I am so hooked on it. I wanna know what happens. In my mind, I can actually see this as an episode. I read your AN earlier about it had already been done with Catherine but they do make similar stories with characters on the show. I mean Sara was kidnapped, Nick was kidnapped, Catherine's daughter Lindsay was kidnapped. I love Greg and could really use a new Greg centric episode. They've been kinda scarce lately. Anyways, enough rambling. Like I said, I loved this story so please, please finish it.
BumblyBee3 chapter 5 . 10/25/2010
omigosh

i loves it!

:D
635589793238 chapter 5 . 8/28/2010
aaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwww tis a shame ur not finishing it...oh well, its real hard to write when you stop being inspired, i know the feeling - it sucks. good story tho :)
635589793238 chapter 2 . 8/28/2010
o man that was INSANELY gooooood, i could really feel nicks helplessness i was this close to screaming about my computer!
635589793238 chapter 1 . 8/28/2010
haha im gonna enjoy this story...man y'all write long chapters. ah well. this is so cool, im a big whumper, so im not being mean when i say i hope greg gets kidnapped!
juniper294 chapter 5 . 6/14/2010
Well, I dont know if your going to continue this (its been 4 years or so, right?) but just telling you, amazing story. This is one of the first stories where I have actually connected and sympathized with the bad guy. Great story.
frostfalcon chapter 5 . 11/1/2009
Hey, just catching up on stories that I liked and noticed that I still like this one a lot even though it's stalled. Here' to hoping the Greg muse finds you and this story gets a few more chapters.
purplehaz97 chapter 5 . 10/7/2009
How Rude.
GrimGregg chapter 5 . 8/23/2009
Dude what the hell dont just leave it like that come on! update or youll find yourself in deep trouble with a few of my dragon mates
CSIFreak chapter 5 . 8/11/2009
Ah so much Greg angst this fic is brilliant, the character roles are spot on. Greg checking his genes.. can very much imagine him doin that :) PLEASE finish the story i hate waitin
147 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »