Reviews for The Heart of His Fan
Michelicious chapter 1 . 7/22/2007
enjoyable and really cute... hmm they werent really as OOC as you pretended them to be you know... I really liked your choices of words though thank you so much for this nice story!

C ya !

Annie Sparklecakes chapter 1 . 6/20/2007
This has GOT to be the best RyoSaku EVAR. You are amazng.
turquoisewaters chapter 1 . 5/22/2007 cute! i like the way the characters are portrayed, especially how the fluff is rather subtle (compared to other ryosaku stories) but it still has the ability to make me feel giddy. Definitely a jewel of a PoT fanfic.
megan chapter 1 . 3/2/2007
This is a really good story. Please continue.
Melissax3 chapter 1 . 1/23/2007

I wish Ryoma would've said he was only being nice for her...but then again, he is ryoma
thebookishone chapter 1 . 12/5/2006
that was the first PoT fic i've read in a long time. it was good, i liked it. LOL. i loved the 'don't teach me how to lie' part
kkk chapter 1 . 10/21/2006
loved ur fic
anna-chan chapter 1 . 6/22/2006
oi! plz nman gawa ka pa ng maraming ryosaku! ang galing mo eh!
Aneko-chan chapter 1 . 6/19/2006
Omg I loved this oneshot!

I'm an Ryoma/Sakuno fan all the way!

I'm looking forward to your other fanfics! _
auricachan chapter 1 . 5/26/2006
Wai! That's so sweet of Ryoma telling what he feels about Sakuno. Guess there's some heart in him after all. More RyoSaku fics, please! YOU'RE MY IDOL, SYAO-CHAN! (*waves syao-chan flag*) Keep up the good work! And hope you read my fic, too!
ShortySC22 chapter 1 . 5/11/2006
Great story! I loved the interactions between Ryoma and Sakuno
umilav chapter 1 . 5/4/2006
haha:)) nice
Cinpii chapter 1 . 5/2/2006
It was sweet. I really enjoyed this piece. It was different than the other RyoSaku fics out there, props to you. Everyone is now writing the same thing, it's all blurring together. This fic was different.

It was crafted carefully, I could tell that much, but it still needs a little proofing. Like here: “Good think Ryoma knew where to look for you.” Change 'think' to 'thing'. Also, Momo refers to Ryoma as 'Echizen'.

Another thing is your usage of pronouns. Maybe it's just my preference, but I think you should use their given names more often. All this she, she, she was driving me a little nutty. lol.

I think the characterizations were a bit off. Would Sakuno stutter that much? Would Ryoma speak like that? But all in all, it was a nice fic, and I really enjoyed it. This is going into my C2. More lady!
archer-razilia chapter 1 . 4/4/2006
A must read for all the fans of someone. I really like the last part where Ryoma was explaining to Sakuno how someone's support could help a player in a game. *sigh*
Seductive Venus chapter 1 . 3/18/2006
Whe! Thank you for my fluffy *first* Prince of Tennis romance fic! They're so cute!

You wrote it very well ate syao! XD
48 | « Prev Page 1 2 3 .. Last Next »