Reviews for Of Birds and Bees
ForeverFarewell chapter 1 . 8/20/2009
OMG how cute
Plastic Emotion chapter 1 . 11/17/2008
I love imagining Jingle's voice playing through my head. He has the smoothest tones.

-GCOE
Cassie chapter 1 . 1/28/2007
This is Great so Far!

Please do the next chapter of what will happen next!

I really, really like this story so far!

Please finsh it!
Cappy's Hat Girl chapter 1 . 4/21/2006
I juist decided to read another one of your pointless oneshots! TO THE TRUE YOU! Dleed! Deeleed!
Tsubaki Munegawa chapter 1 . 3/2/2006
It's about time I reviewed this story. This was really cute, though short. I especially like the random poem that Pashmina made; that was really good! You so rock!

Janne'!
Papayas Say That's Kooky chapter 1 . 3/1/2006
*Gaspage*

THAT WAS AWESOME!

I absolutely LOVE Jingle x Pashmina stories! They're one of my favorites!

You must continue this or do some more one-shots with them!

I loved it! Brilliant!

_ Nice job!

~PSTK
H. P. Lovecats chapter 1 . 2/27/2006
Ahaha! That was cute! You ARE the oneshot queen.
Angel-Gal73 chapter 1 . 2/26/2006
aw, that waz sweet and it waz funny how it turned out cauz the liked eachother the whole time!lol! wel, that poem Pashmina had wasn't so bad, but it waz kinda lame!(no offense) but beyond that, that story waz sorta cute! not really romantic but cute!

cya!

angel
Kittens chapter 1 . 2/25/2006
Aw!How cute!
Crystalgurl101 chapter 1 . 2/25/2006
A-A-A-A-A-A-A-A-H-H-H-H-H-H-H-H-H-H-H! JINGLE AND PASHY ARE SOO CUTE TOGETHER! *sighs* I just love one-shots with no real endings! KEEP UP THE GOOD WORK!
LylHamGirl chapter 1 . 2/25/2006
YAY! I LOVED IT! It was SO cute! AWW! I love the lil poem Pashmina made up at the last minute! How adorable! I loved this one shot! Please make more!
Ham-Kelly chapter 1 . 2/25/2006
Very pointless - but very cute! lol
The Bunny Queen chapter 1 . 2/25/2006
hi again! i hope u can give me a suggestion so that i can finish my story soon! thank u for ALL ur support! i'll be dedicating the next chapter to all those who reviewed my story. PKS
ketherandsandy4ever chapter 1 . 2/25/2006
Ya, I really like it!
Ringa's Dream chapter 1 . 2/25/2006
yay that was awsome! I loved it, Jingle and Pashmina aren't really my fav but that story sure put their ratings up a notch!