Reviews for Coming to Terms
Bishounenchaser chapter 2 . 3/2/2006
I asked and you delivered. I love the devolping relationship you have between them instead of just pushing them together as others might do. It's well written and flowing very nicely. Keep up the good work and can't wait till next update!
Princess Cagalli Yula Athha chapter 2 . 3/2/2006
i love this! its so cute! Update son!
TakeHeart chapter 2 . 3/2/2006
Haha. I loved this chapter. XD

Neji... is he going to be angstier than Sasuke? :3 I've always thought Neji would be easier, even though he is much colder than Sasuke is, Neji shouldn't be any more angstier. XD
Ladii-Chocolate chapter 1 . 3/2/2006
I've been hearing a lot about you and your NejiIno works. And this is coming from a Neji fangirl. *chuckles*

Anyway, I thought this was incredibly well-written. I do hope to see more interaction between Neji and Ino in later chapters, as you've set a wonderful foundation for it in just the first one.

Off to view the next chapter, now!

Ladii-Chocolate
Byakugan80 chapter 2 . 3/2/2006
WoW I love it! Like all yours fics! U
kosumi chapter 2 . 3/2/2006
GASP! I absolutely LOVE this fic! :swoons: I love the way you wrote Neji. His slow transition is SO adorable... mew... And Ino's so cool. They would make such a pretty couple... wow. I love this fic! keep it up! You're doing so fantastic! I love your writing!
Al Saber chapter 2 . 3/2/2006
Let me be the first to say, thank you for not making Sakura more insufferable than she really is. Hard thing to accomplish it seems. Kudos.

Secondly, you are amazing! everyone is in character and the relationship between the girls is as awesome as it is cute.

I am also loving how the relationship between Ino and Neji is, so complex and cute, love it! I am so glad you are writting this, we need more Neji/ino fics out there.

As a side note, I like the fact that Sakura is dating Naruto in this, they have a more dynamic relationship than Sasuke/Sakura realationship.

Can't wait for saturday to roll around :)
faLLen-dreamz chapter 2 . 3/2/2006
OMG OMG OMG. I love this chapter xDD especially how ino and neji both realized that they were dashing his fangirls dreams apart XDD lol. Neji's so cute! . I hope you add more!
Tensai Seko chapter 1 . 2/28/2006
Hellow!

First, I am spanish so my English is kinda weird (I'm sorry for this).

Second, Neji is fascinating to me too! I love him, hehehe. And I think Ino and Neji look fine together, the oposite always atracts, don't you think so?

I like all the chapter and the way Ino can become a ennoying person (even that I like her hehe).

Well, I hope you understand my English (I must improbe it, I know) and please, update asap! I will be waiting for next chapter!

See you!
Bishounenchaser chapter 1 . 2/28/2006
OMG finally another Neji/Ino writer. Bout damn time too I was starting to get lonley! Lol, I'm already drawn in and interested to see what happens next. Please keep writing!
Al Saber chapter 1 . 2/28/2006
Beautifully written, your grasp on Neji's character is amazing, looking forward to the next update!
littleonegi chapter 1 . 2/28/2006
Nice...

Update please.
kitty chapter 1 . 2/27/2006
I like it up date soon
Serene. Panda chapter 1 . 2/27/2006
...I loved it...
asn water chapter 1 . 2/27/2006
yay ino and neji! wow i love reading about couples that dont appear that often and who could melt a guy but the energetic ino yamanaka?
280 | « Prev Page 1 .. 8 15 16 17 18 19 Next »