Reviews for The Story that has everything reviwers flame
Hyper-Blossom Z chapter 2 . 2/13/2013
""THATS IT RAVEN AND AUGUSTINE ARE GOING DOWN!" Starfire stated" Lol, Go Starfire! :)

Also Poor Terra she can't even free herself... :(
Hyper-Blossom Z chapter 1 . 2/13/2013
lol to the terra part! and Great Chapter!
Envy Her chapter 2 . 5/29/2012
Omg this is hysterical! And the first BBRae a could even stand. Great job
MonicaDayne87 chapter 1 . 5/20/2012
Okay, so I love Rob/Star, BB/Rae, Cy/Bee, and KF/Jinx but I'm pretty much laughing my ass off at your story. Well done, bruh. Well done.
Me chapter 1 . 1/16/2008
This is funny so far.

Even if it's gonna bash Rob/Star it's cool!
Protector of Canon2 chapter 2 . 10/14/2007
You forgot abused!Raven and/or Starfire. Will you add a chapter so that you can put that in?
Banan-nonne chapter 2 . 7/5/2007
Just read chapter 2... LMAO! XD update soon! Pretty pretty puh-lease?
Banan-nonne chapter 1 . 7/5/2007
XD ... Man! I got to stop drinking hot beverages while reading your stories. You now owe me 1 cup of cocoa, and 1 one cup of chamomille! And a completely new white t-shirt! ;D Now I'm gonna go read the next chapter this was hilarious!
robins1fan chapter 2 . 3/15/2006
FOR THE SHIPPERS WITH NO LIVES! Ya know.. I have noticed a lot of people think Robin belong with an OC or someone else that Robin has no romantic relationship with. ()Nice observation UPDATE! KILL THE OC STARFIRE!
Shadowprincess529 chapter 2 . 3/8/2006
nice chapter funny yep funny
trisscar53 chapter 1 . 3/5/2006
...I think you broke my brain...

This whole story is sad but true, looking at most TT stories on
Shadowprincess529 chapter 1 . 3/4/2006
nice story mess up but still a good story