Reviews for Tenchi Muyo: The Final Saga?!
Saiyan Moon Goddess chapter 18 . 9/14/2001
GO ON WITH THE STORY!
Ryoko1 chapter 18 . 9/14/2001
Oh! Oh! NEXT Chapter!
Krazzzyone1988 chapter 17 . 9/13/2001
Ooooooh. Mesa like. Muchly. I can't wait for the next chapter! This series is just plot twist after plot twist... awesome! -_-
Gabumon chapter 17 . 9/9/2001
0_o oooooh wow... *mezmorized* "Hey! Snap out of it!" *slap!* Huh! wha? oh.. thanks chibi Ryoko I needed that .*rubs back head embarrassingly*

Eh hmm, well first off I'd like to say that so far and so on this story is SURPASSING GREATNESS :) And that thanks to you I'm had to buy another medicine cabnit , cause one just wasn't enough to hold my anti-cliffhanger pills, but then again you're forcing me to have to use so many of them, they get used up before I remember to even put them in there...

OOOOH, OOH, AND I's thinks that little gargoyly thingy , is perhaps ...no it couldn't be could it? Blackshire's true form? hmmmmmmm... *sigh* and to think that leech had to go and *I think* take over that cute little priderian's mind... On another happier note :) I think everything seems to playing oh so kawaii for our dear Tenchi and Ryoko. *wonders when the other Ryoko and Yosho are going back home..hmmm* *Oh, and by the way the part where Ryoko and Tenchi were at the market, partially expected, but still KILLER. *sigh* I of course was hoping Tenchi's personal item would be a wedding ring or something...BUT you probably think it's funny playing with my mind don't you? Hee, hee, don't worry... you're turns coming *hysterical laughing*

Well, I can't wait for the next chap. , so please post soooon!

-gabumon
Mystical Star Not Signed In chapter 17 . 9/7/2001
Good chapter! The plot has (once again) thickened! ::Ryoko's voice is heard in the background "Like Ayeka's head?" followed by Ayeka's "What was that, Ryoko?":: Heheheheh, ::Mystic gets a sweatdrop:: well, keep up the good work! *~*~*Mystical Star-
Ryoko1 chapter 17 . 9/7/2001
That was soooooooooooooooooooooooo Good! I Love the 2 Ryoko's and Tenchi on one bed that was soooo funny! Next Chapter and don't forget just a D-R-A-M-A!
Ryoko1 chapter 16 . 9/7/2001
Wonderful... i just read it next Chapter!
Sugar Quill couldn't b stuffed 2 sign in chapter 16 . 9/3/2001
absolutly fab! whens da nxt part out?
Krazzzyone1988 chapter 16 . 9/1/2001
Oooooh! Yet another mystery the great SSJ4 Broli has presented to his devoted readers. Hurry up with the next chapter, I'm waiting eagerly for it! -.-
The Lady Reaper of the Shadows chapter 14 . 8/31/2001
superb!
Saiyan Moon Goddess chapter 16 . 8/29/2001
I JUST HOPE THAT BLACHSHIRE DOESN'T COME BACK. THIS IS GETTING TO WEIRD. BUT PLEASE CONTINUE.
Gabumon chapter 15 . 8/29/2001
Hee, hee, YAY! fighting time *boom pow kick...stab* it's about time our hero's kill that freek'n blackshire! *I hope* but then again you've got...11 chap. to go sooo, I recken he can't get killed in a single chap. lol. or maybe he can... well anyway *pop!* I've been taking the anti-suspense pills in hope that they would cure cliffhanger disease, yet no such luck.. Oh, and I'm glad you found out what the tiger/human thing was called, thanks Unholy dragoon for help'n my friend here! *waves franticly at him* Well, I can't wait for the next chap. *obviously* soooo pleeez post sooon! I'm run'n out of pills here *chibi Ryoko has to take a double dose* so pleeez don't let us run out before you get it posted,lol.

-gabumon
Ryoko1 chapter 15 . 8/29/2001
I'm off to the next Chapter don't forget THIS IS A DRAMA!D-R-A-M-A! got that you have many more chapters to do... alright i'm going to read Chapter 16 2morrow ...need...sleep!
DaGoku64002K1 chapter 16 . 8/29/2001
Another great chapter.
Ryoko1 chapter 14 . 8/29/2001
Wonderful I just came back as you can see from the time... i went so far away... I missed this Fic sooooooooo much THANK U for the E-mail . Your so sweet! I can't wait ... i'm about to read the next Chapter. Ya' know Tenchi never realy, realy told Ryoko that he Loved Love her... any who next Chap!
138 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 .. Last Next »