Reviews for The Clueless, the Smart, and the Shocked
Nicole chapter 1 . 3/30/2007
Yo Maddie, I mean.. um, yes Airgirl Phantom..., person who I've never met before. That's right, I don't know Madi- *coughs* I mean.. yeah, Airgirl Phantom. So, very good story, I liked it... yes, yes, it was great. Keep it up Madison- WTF! Why do I keep doing that! Oh... I mean, yes, I'm looking foward to reading some more Ma- Ha! I caught myself that time! Oh, umm...
Azure Neko chapter 11 . 11/20/2006
Evil!
WriterGirl713 chapter 4 . 9/25/2006
Hiya AirGirl!

Great chappie, but the security camera was 14, not 2. I can't wait to finish this story! It's great!

-WriterGirl713
Kenna chapter 10 . 8/20/2006
Is his weakness Sam? 'Cause THAT would make for A LOT of DxS!
phantomshadowdragon chapter 4 . 8/5/2006
I was wondering why no one noticed that ring on the tape.
Bob Zox chapter 9 . 7/25/2006
ARG! Danny is so CLUELESS! (bangs head against desk)

COME ON SAM, TELL HIM ALREADY! (hitting own head with frying pan)

(goes off and writes story...)
Bob Zox chapter 3 . 7/25/2006
Yay! She finally sees her name on the ring! Too bad it was Danny's father who had it engraved, not Danny. Even Jack called Danny "clueless!"

i hope shocked Sam derives some comfort from seeing her name in it. (thinks of own story...)
Bob Zox chapter 2 . 7/25/2006
Good Question! Here's the answer:

Danny took the helmet because it was part of the JET PACK, which is what he really needed. He didn't need the mask. He can "breathe" underground and underwater, remember?

This is intriguing! Onward to the next chapter!
darkflame1516 chapter 10 . 6/30/2006
opps, forgot to review this chap...

OMG! someone took Sam, didnt they? DARN THEM! and now, darn u (just a bit though) for ending the fic there...now i must read seqeul to find out whats going on...po...oh well, this one was awesome!

now, ONWARD to K, C, & P! (itials of the sequel btw)
Shewhodanceswithdragons chapter 11 . 6/22/2006
If this is completed, then you need to change the thingiemabobber from In-progress to complete.

When are you going to submitt it?
Shewhodanceswithdragons chapter 9 . 6/22/2006
I'll finish reading this, and then I'm off to bed...
Shewhodanceswithdragons chapter 7 . 6/22/2006
You know, somebody who's reading this is going to go out and make a REAL website with that info.
Shewhodanceswithdragons chapter 6 . 6/22/2006
Shit. Boys always have to screw things up. Which is why I don't date.
Shewhodanceswithdragons chapter 5 . 6/22/2006
Nice job so far. I know you've already moved on with the poll, but I'm going with B.
Idiots Unite chapter 11 . 6/20/2006
0o0o0o... This story's pretty cool. So many events are unfolding at once... I can't wait for Danny to be screwed...

I like the title of the sequel. "The Kind, the Cruel, and the Psychotic". It kinda rolls of the tongue, ya know?

Post the next story soon! I can't wait!
65 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »