Reviews for Breakdown
HollyShannenForever chapter 1 . 10/8/2013
Poor Piper!
My Personal Rose chapter 17 . 10/7/2009
Aw, this ended a lot happier... but I did spot the next installment on your profile, I'll have to check that out at some point.

:P

Great job! I loved every second of this, even those moment that made me want to look away, and sometimes got me a little teared up- I mean set off my allergies. S

Great job, and can I just add you have these characters down perfectly? Especially Prue, I know her by heart, and I could really see her saying the things you've written. And the rest of the sister's are perfect too.

;) Loved it!

Can I just add... I would subscribe to you as an author, but you seem to write a lot more Harry Potter lately. Don't get me wrong, I love HP, but I'm very Hermione specific... :P

I'll keep an eye on you though.
piperloveleoalways chapter 17 . 4/6/2007
Oh my god it was so beautiful Piper with three children its just so perfect Dan is gone yay(never really liked him) and everything is good
neb92 chapter 17 . 4/1/2007
I loved this story too! By the way, I think youve ruined Dan for me... I used to like his character, mostly because he brought in his niece. The scene where Phoebe wrote his nieces report? classic.

()Us

, them

lol
neb92 chapter 9 . 4/1/2007
DAMN THOSE ELDERS! DAMN THEM! Im sorry for cussing... But they are the most popular scapegoats in the Charmed fandom, aren't they? Everyone blames them for everything, whether they did it or not lol. I knew it was them right away though. Okay, I knew once theys started talking about how certain demons and spells and all that jazz. Can't wait to finish reading though!
Golden Child Gone Rogue chapter 1 . 12/21/2006
Can u please write some more pages of piper and leo fanfiction thank u very much
PeytonPaigePatriciaHalliwell chapter 7 . 10/28/2006
wheres baby chris in all of this you mention wyatt but no chris looks like chris is the forgootten oen again doesn't it lol no offence i love your story and please update soon
sparkleunicorn chapter 17 . 6/25/2006
oh plz do a short sequel i absoplutely luv ur stories i can't et enough of them i start one and i can't get off the computer until i finish it plz do a sequel
not tell'n chapter 17 . 6/11/2006
i was just wondering, when a good witch kills a innocent, doesn't she turn evil? but then again, dan wasn't what you would call 'innocent'
Blue Basium chapter 17 . 5/27/2006
OMG so sorry i only got round to reading the end now! lol it ws really good anyway!

xoxo
TVCrazed chapter 17 . 5/12/2006
LOVED THIS TOO.
IHAVETOOMANYQUESTIONS chapter 17 . 5/10/2006
YES PLEASE! I LOVE SEQUELS! AND TRILIGYS! AND SERIES!

TY!
RIP GG and VM chapter 17 . 5/7/2006
This was a good chapter! I think you should do that sequel. I think Patty should be having dreams, which are really flashbacks to when she was really young, but she just doesn't remember. Then she should ask Piper about her real dad.
Allie351 chapter 17 . 5/5/2006
Ohh, I like the idea of a sequel to that. I'd be interested in reading it, I think you should write it. But then again, it is up to you, lol.

I liked the story, though if I may be honest, I was a bit disappointed in the ending. I was hoping for at least the birth of Prue and Andy's daughter. But oh well! It was a good story all the same!

Keep up the good work!
becontent chapter 17 . 5/5/2006
Ah YAY One of the happy endin types. Still glad Dan is dead tho.

I'm so mean...
140 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »