Reviews for Meddling Fates
destroying tokyo chapter 5 . 5/24/2003
This is the BEST of the vertigo trilogy! It was SO FUNNY! Especially all the parts with Cupid and Urd. The whole Megumi and Keiichi thing was gross though, which made it funny, I guess. And all that about Mara in love and all. THAT was funny. I really hope this isn't the end of the vertigo series. PLEASE write that omg/hellblazer thing you were talking about. Are you going to get Urd and Mara together? At the end it seemed like you were gonna do that. Gosh, I think I had too much sugar. I'm rambling so much. You know, I don't think the sugar did it I think it was your guys's story. Yeah, um, I think I'll shut up now...
The Mad shoe chapter 5 . 4/22/2002
I loved this series, Tim Hunter is kinda cool and i really hope he will turn out to the better.

The end was REALLY dark but othervise the story was funny.

I simply cant understand how you come up with all this stuff, ITS GREAT!
Sleepless Guy chapter 1 . 2/17/2002
Great story. Very funnny. Especially like the scene between Urd and Cupid having a contest to see who is the true God/dess of Love. Nice John Woo flare too
WelsperTheCat chapter 5 . 11/13/2001
Nice job, guys. Mini Urds... heavily armed Mini Urds... gunning for Cupid. Too cute! And then poor Mara, once again out-demoned by a goddess - but what can you expect when you mess around with Hel's daughter? Will she ever learn? Probably not. LOL And finally poor Urd, now she has even MORE baggage to handle with her old best bud. I'm glad you went the way of Cupid rather than the other. Dark Skuld would have buried you in hate mail!
Goddess Urd chapter 5 . 9/16/2001
Very funny , By the way , are Mara and Urd really friends/ rivals? oh well , i couldnt stop laughing after I read this good job!
Jeffrey Vasquez chapter 3 . 8/26/2001
By and large, one of the funniest stories I've read. Well done!
Neil D chapter 2 . 6/26/2001
I have been waiting a long time for this story to come out. I thought that it was never going to get written. It looks pretty good so far, hopefully it will be as good as mortal fates.
Skyrocket chapter 5 . 5/25/2001
A fun, light-hearted end to the "Fates" triology. Lots of cute, clever stuff here along with a nice does of my favorite OMG character, Mara. Great job, guys.