Reviews for Expecting The Unexpected
Star of the Morning Light chapter 5 . 5/20/2006
Please update soon! I LOVE EdEn pairings! Poor Edo...
Rivalovery chapter 5 . 5/19/2006
Hehe~~ This is soo funny. :D Winry's reaction reminded me of this other EdxEnvy fiction I read where Envy gets pregnant~ Lol. Great minds think alike? Anyways, I'd love for you to continue this..! And it's TRUE. Envy DOES get knocked up in a lot of ExE ficcas. :D
Light-Hideko chapter 5 . 5/19/2006
Omg, I love thouse mood swings!*squikes* Milk part to! I really SHAKE when Winry pulls out her wrech thing... I have a trauma of hitting head/beeing hitted to metal object, I SHAKE when I read thouse parts Winry goes mad... Aww, poor Envy. He met the horrors of mecanics...
Firehedgehog chapter 5 . 5/19/2006
nice, continue
NaitoKitsune chapter 5 . 5/18/2006
*blinkblink* Poor, poor Winry. She lost her last lifeline to sanity.

"But you're a guy."

XD Great Work! Too bad Envy didn't get any sex0rz from Ed . Now THAT's something we'd ALL like to read!
Kaoru Gal chapter 5 . 5/18/2006
frolic frolic frolic haha reading this reminded me of somethin at skool cuz during health our teacher was talkin bout this pregnment kid in ur skool (my skool is kinda sluty) and so every1 was trying 2 figger out who it was and then some dumb boy was lik "i THINK its a girl..." then our teacherr looked at him lik he was a retard and was all lik "yeah whst else?" XD k yea LOVED this chapter! how can ed drink a FULL glass of PLAIN milk ew! lol k update!

-JoH
Mikaxx chapter 5 . 5/18/2006
hahahah At first, I thought that the chapt would be sweet normal-like but when I continued to read, I was like "OMG, that's just so funny XD!" Edo-kun's mood changed so fast 0.o - XD lol I feel sorry for Envy for the next months. Oh and Winry's reaction was just so crazy XD! Al and Winry's fight over the baby's (or maybe babies' XD) gender and Ed's fainting were really well thought. Yep, that was definitively a really amusing chap!
Firelover666 chapter 5 . 5/18/2006
please make him have twins or triplets. PLEASE!
24980835205 chapter 5 . 5/18/2006
Quadruples! o.O;; Poor Edo. Hopefully this will be a C-section 'cause if not...

I can just here Edo now..

Edo: "ENVY! ONCE I GET OFF THIS FUCKING TABLE, YOUR FUCKING ASS IS MINE!"

xDD

OMG WTF HAVE YOU DONE TO EDWARD? HE'S DRINKING MILK!

I knew it was the aliens. It was only a matter of time before they started screwing with his brain... *saddness*
HolyMistress chapter 5 . 5/18/2006
Dear Jessie-chan,

I've decided to write reviews in letter form! Don't ask how I got the idea but now the reviews will be longer!

Winry's reaction was great. Though I think it was a bit harsh. I'm glad to be able to help too.

Wow, four months pregnant. Doesn't that mean Envy wasn't able to DO anything with Ed for about three? Though he was able to molest him...

Yes! Time for everybody in East Command's reactions! Oh, this is going to be great. I wonder if any of them are going to faint. Roy's probably going to keep teasing Ed. But then. He'll get extremely emotional. I wouldn't be surprised if he cried. *shudders* I don't want to see what happens if THAT ever happens.

Ed might get bedridden soon. Twins, hahahaha. We can name one Joh and the other Jessie(Joking). But then, if it was a girl and a boy...I have no idea what to name them.

OH MY GOD! ED WANTS TO DRINK MILK! *looks out the window to see if pigs are flying(or cows)*

You did a good job. No, great job. Even though Winry's reaction was harsh, I loved it. And for your time on the story, here's a present! *pulls out one triple layer chocolate cake and one triple decker strawberry cake* I'm not sure which one you like best so I got both. You can share it with anyone you want.

Signed,

HolyMistress

P.S. I hope I can talk to you tonight!
DemonSlayer93 chapter 1 . 5/17/2006
I think it's really good so far.
Forever Yours Zana chapter 5 . 5/17/2006
I lufs this chapter a lot! *glomps* The apocolypse has MOST DEFINATELY arrived if Edo drinks milk and enjoys it. *Gasp, shock, the horror!* And his mood swings were adorable...and I like how the pregnancy joke replaced the usual short joke, meh. Winry cracked me me, it's dangerous to throw wrenches at pregnant chibis! I can't wait to see the reactios of Roy, Riza, Hughes {Omg, Hughes is gonna be real funny}, and all the other army dudes! Can't wait til the next chappie!

~Forever Yours Zana
sadypsycho chapter 5 . 5/17/2006
HAha, that was funny! I like Winry's reaction; so totally unexpected. Edvy Rocks! ~Update~
Me And My God Complex chapter 5 . 5/17/2006
That chapter made me laugh so hard.
Solo Maxwell-Yamato chapter 5 . 5/17/2006
Thank you!*nibbles on cookie cheerfully* Seriously, your amazing. I love this story. So nice...Loved Winry's reaction and the suggestion for twins. *worships*
395 | « Prev Page 1 .. 13 20 21 22 23 24 25 26 .. Last Next »