Reviews for Expecting The Unexpected
dream-whizper chapter 2 . 4/27/2006
HAH! I guess corectly w

I was actually thinking the thought in the first chapter, just wanted to see if I was correct I was! -giggles-

You know, the reason I like your fictions so much is the mixture of humor, drama and action (in various forms X3 -grins/smirk-) and this story sure is an addition to that list you're a VERY good writer and you manages to get, at least me interested and I have a smile playing over my lips almost all the time :P

keep it up T.L.D .

ps. with the risk of sounding naggy here, do you have another e-mail? -sniffle- my hotmail won't send mails to the one on this site Q_Q

...-chuckles- ... you know what? I've turned my RP friend around...-snickers- when we first started talking she didn't like yaoi, almost found it kinda revolting...

now...eight months later i've managed to get her to have our characters have sex over the net XP ! honestly, go me so the rp now involve explict sex scenes. And she even took the initiative for a yaoi couple in it :P me having already demandind another at the start of the role play I might add W
kakashisninjadogs chapter 2 . 4/26/2006
Oh ok

*stiffles laughter only to fail miserably*

EDO's Gonna be a mommy! ...OMG!

Envy gotta be happy too

being a daddy an all

UPDATE SOON!

Z_G_M
HolyMistress chapter 2 . 4/26/2006
Hahahahaha. Oh fudge, too funny! You already know the number I would make Ed tell the doctor. Me and my sick mind. Stupid site cut off some of the words to this chapter. Get a sword and stab it right through the hearts of the administrators. XD Kidding. Ah, I loved how you made the ending. The suspense at the end made it all the more funny. I can't wait for the next chapter! Don't stress yourself though!
Kaoru Gal chapter 2 . 4/26/2006
HAHAHA ed's description of hospitals is so dead on! I wuvvied it (i made up a new word go me) my tteth hurt *pouts and eats apples* yummy

Gawd i'm soo ADD i can't even stay on topic in a review, u cant blame me...i miss u and i just got out of soccer *twitch* yeah ok back on topic. (can u tell im trying to make this long?)

let's see now...

Ed handled the pointy thingy very well! *shudder* I..I...I'm trying to stay on topic AND make a long review...but its hard!

I broke my tooth while eating an apple just kidding i only broke my braces ;_; Oh today at skool we had a hearing seeing test thingy and i was scared the pple were gonna beat me up cuz i cant see/hear for shit so i made this girl hold my hand XD im such a loser...ur imouto is a loser! ive now written so much there is a little scrolly bar thingy...i am too cool. i think im contridicting myself eks! My gym teacher is a pedophile like lizzie...

oh geez i got off topic again. i went from Ed handeling needles to gym teacher pedophiles...

I think i'm suffering from seperation anxiety...(hidden meaning: I MISS U CALL ME SO WE CAN HAVE PHONE SEX kidding ) u prolly stopped reading by now andur thinking that ur lil sister is a freak XD uh huh...yea i feel stupid now...heehee ok i'll stop...right now...now...now...now...

many kisses, hugs, and fucks

whe

-JoH
dainochild chapter 2 . 4/26/2006
LOL, thanks! Good chapter, I see I'm not the only one who thinks Envy needs a break. Keep 'em coming!
Solo Maxwell-Yamato chapter 2 . 4/26/2006
o.o; Yay! EnvyEd pregnancy fics! *waves flag* Continue.
shu-chan77901 chapter 2 . 4/25/2006
Love it. Please update soon. I want to find out what happens. I hope they keep the baby. that'd be sad if they didn't
Me And My God Complex chapter 2 . 4/25/2006
((munches cookie)) I loved the last line. And the part about how many times they have sex a week. ((laughs)) Update soon, 'kay?

And I'm glad you like my username!
24980835205 chapter 2 . 4/25/2006
Wh00! Edo's the first alchemist to do a successful human transmutation! Don't you feel special, Ed? xD

...I'm starting to feel really bad for Envy. He's gonna have to put up with his dysfunctional lover for a few more months. Then he's gonna be faced with a little bundle of joy! xPP Form some reason, I dun think Envy and babies mix. o.o;;
razatip chapter 2 . 4/25/2006
XD Poor Edo. The alchemy explanation does sorta explain how Edo got pregnant... 'tis original. *gigglesnorts* Edo's pregnant~ XD Is it gonna be a boy or a girl? o.o;

Psh. Edo's so seme in their relationship. ...mostly at least. Envy makes the good uke-who-tries-to-be-seme. XD

Hehe, can't wait to read more~
kakashisninjadogs chapter 1 . 4/24/2006
unless there the big red buttons that say 'Don't push'

Wow

Gotta love the prologue

Although whats the point of putting all those 'yaoi alerts'?

*shrugs*

UPDATE SOON!

Z_G_M
dainochild chapter 1 . 4/24/2006
Yeah, it's a good idea. Heh, with most Edvy mpegs, Envy's the preg one.
sadypsycho chapter 1 . 4/23/2006
Hey, this is good! Is Ed pregnant or something? Hope you update~
Firelover666 chapter 1 . 4/23/2006
wut do u mean if we liked the idea?

weirdo, everyone LOVES ure ideas

I wuved it

I hope eds oke doke
razatip chapter 1 . 4/23/2006
Wow. o.o First time I've read a fic where Edo's the one who got knocked up. Usually it's Envy. XD

I think it's interesting. And well-written~ That's always a plus. Hm. o.o I wanna see what happens next~ Update soon please~
395 | « Prev Page 1 .. 16 23 24 25 26 27 Next »