Reviews for Crimson Secrets
Horsemuon17 chapter 1 . 6/8/2014
When I was reading this, I thought about ketchup.
GuiltTripped chapter 1 . 4/5/2014
Very funny, haha.
AngelSilverWing1 chapter 1 . 11/7/2013
Um ok not bad I thought it was blood but ok
pirategypsy chapter 1 . 8/31/2009
i love how you make it sound like yugis cutting himself but if you look closely you can see that his not
hA-UkA chapter 1 . 3/10/2008
From the title I thought it was a much worse secret, so it actually was pretty funny for me that it was only hair dye.
RaphaellaNah chapter 1 . 10/20/2007
lmfao

i love it
Aibou.of.Yaoi chapter 1 . 6/12/2007
:P I love it. I love it dearly and wil cherish it forever. - Thankies!
Kiara45 chapter 1 . 11/11/2006
OMG I thought Yugi went Emo(From Naruto)on us!Emo cuts his wrist and I thought Yugi was doing the same at it was hair dye all long...Well good job!Keep up the good work!Bye!

-Shizuka45
Sour Schuyler chapter 1 . 10/19/2006
Lol. ; Weird.
Nephra chapter 1 . 10/5/2006
LMAO XD

Now there's an explanation as to how is it possible that they both have that tri-coloured hair.

Great ficcie
Sano S. Sagara chapter 1 . 6/9/2006
i got it, albiet it took me a few seconds.

heh... i was worried there a minute or two.

but that turned out INCREDIABLY funny!
Lusikka chapter 1 . 5/22/2006
Oh god xD I was wondering the whole time that what Yugi was doing and then it hit me...he dyed his hair xD Thanks for writing this!
Snow Angel chapter 1 . 5/9/2006
THAT'S THE FUNNIEST FRICKIN' THING I EVER READ! AH HAH HAHAHAHHAH!

Omg...
YamiShadowcat22 chapter 1 . 5/8/2006
interesting story I liked it
luvanime4life chapter 1 . 4/30/2006
O.o Oh...that was wrong! LOL I thought...LOL...great joke and fic. keep it up. XD
32 | Page 1 .. Last Next »