Reviews for A Tasty Medicine
Stasia Ravenclaw chapter 1 . 2/9
hehe
K. Bradshaw chapter 1 . 10/16/2013
Loved it!
Anna Doherty chapter 1 . 3/2/2013
Great story. Anna
lisa.demonic.angel chapter 1 . 7/25/2012
Hmmm, I bet he does like it rough indeed
Azkabaniac chapter 1 . 7/14/2012
BLOODY BRILLIANT.
RemySevvyFan chapter 1 . 5/18/2012
Cool!

I lie this pairing too!
Siblings-Curse chapter 1 . 5/11/2012
...

Yep...

That IS tasty medicine...

Siblings and Curse
sneaky lunitic spy chapter 1 . 11/11/2011
i love this soooooooooooooooo much they are a cute couple
Tadpoleinateacup chapter 1 . 4/18/2011
That was hottttttt! Damn!
NinjaTurtlesRule chapter 1 . 3/4/2011
that was really good _ keep writing plzz
heather Ruano chapter 1 . 12/4/2010
i love it soo hot
Yoru no Nx chapter 1 . 11/6/2010
errr... this is gonna make me seem like a erv but... sequal?
Haunt of twilight chapter 1 . 5/6/2010
that was HOT! I love that pairing. I love all three of the ones you mentioned at the bottom. great story
BladeMaxwell-GoddessofDeath chapter 1 . 5/5/2010
I loved it!
This is one of my favorite pairings!
Great work!
I love Remus's tonic
Kudos
Blade
DeletedAccount30062015 chapter 1 . 11/6/2009
m chocolate...
42 | Page 1 .. Last Next »