Reviews for Mikan Wears A Bra
asdfghjklnatsu97 chapter 2 . 12/5/2012
whoa. cute :3
asdfghjklnatsu97 chapter 1 . 12/5/2012
hihi. 3 i love it :)
Guest chapter 8 . 10/9/2012
wish my friends were like that!
NALU-ROCKS323 chapter 8 . 9/30/2012
awe i like this story
DatProWizard2 chapter 2 . 8/7/2012
What The... Hilarious yet embarrassing how big were the breast cause Im thinking huge huge llike half the size of a big watermelon LOL Im to scared to read more
how good chapter 8 . 7/11/2012
i was waiting for a more exciting ending. But bravo
Guest chapter 8 . 7/1/2012
uhh :(( i thought mikan and natsume will end up together.. :((
123ANIMEfun chapter 8 . 6/17/2012
out of all the fanfic stories I have read so far, this one was the most hilarious! XDDD You really made a fun, and interesting story :D while misleading us -_- I'll be reading ur other stories too!
123ANIMEfun chapter 7 . 6/17/2012
only becuz he didn't watch porn with him? -_- r u serious... but I laughed soooo much XDDD The humor in ur story seems to me to be te one that stands out the most
123ANIMEfun chapter 4 . 6/17/2012
OMG! XDDD This chapter was sooo hilarious! I laughed so much! I even had to pinch myself from laughing too loud -_- Wow... but a lot of things have taken place :O
123ANIMEfun chapter 1 . 6/17/2012
this is one interesting plot and story u created XD I hate Sumire :( y does she care wat Mikan bought? I hope one day her bag of panties and bras flew all over into the hands of perverted strangers(i know I'm mean xD) I love Natsume's jealousy . 333
spica14 chapter 8 . 5/26/2012
this story is so great. i love it! the storyline is really well thought and i like the twists. and i like it that this story is more than meet the eye cuz i think at first one would thought that this is just a light story but it tirns out much complicated than i thought it would be. at first i really tought it's the brothers who made mikan's breast bigger but on chapter7 when u mentioned that it's not them i got the hint that it may be nonoko's sgampoo. also i like how the characters remain in character and how u develop them especially mikan. i also like the humour in this story especially on hakato's part. it's really amusing. this is a really great fic. well done.
The Despotic One chapter 4 . 2/5/2012
Damn, just damn every thing! ArgHdjjndffgfduyu. I'm so amused that I'm so angry right now, does the even make sense? You, you do this to me! Lol. Keep upb the good work. -loyal minion
KuroNeko382 chapter 8 . 10/10/2011
This story came together well.
AchinglyLovely chapter 8 . 9/16/2011
Ahww! This has GOT to be the cutest gakuen alice story ever! Totally in character with everyone and all around amazing! 3

You did well my friend! I'm going to go stalk your page now :D
415 | « Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »