Reviews for Miss Cinderella
PrincessBlonde chapter 1 . 11/11/2015
ooohhh...interesting...I love the way you started with Harry and Ginny instead of Jilly right away!
Guest chapter 10 . 5/2/2015
This story made me laugh so much!
Guest chapter 9 . 5/2/2015
You are an amazing author!
Chameleonxx chapter 16 . 4/11/2015
That was SUPER cute!
Guest chapter 9 . 2/5/2015
... Ginny is such a bitch here
Lailglow chapter 6 . 11/30/2014
Three in French is actually spelled 'trois' but pronounced 'twa'
Sorry im being so critical.
Its an amazing story so far, and if I've reviewed it before im sorry, I totally forgot
Lailglow chapter 5 . 11/30/2014
Its actually , but you might have a different clue
DRAMIONELILYJAME chapter 6 . 9/18/2014
omg you planned this so well I FIGURED IT OUT instead of losin the glass slipper. She lost the mask that OMG SOOO GOOD.
Livia Hunter chapter 6 . 6/13/2014
It's
Lailglow chapter 11 . 11/20/2013
ok its really obvious by this point that the twins wrote the book. the Monterey twins.
Guest chapter 4 . 9/22/2013
I like the fact that there's two worlds going on at once here- very interesting. I like how you portray the 'popular'- however I think the fact that no one knows who Lily is isn't really right- I mean, she's a seventh year, she's head girl, she answers all the time in class. But apart from that the story's really good so far.
EverydayMagic17 chapter 16 . 8/2/2013
LOL! Hermione's book!
ScarletCasson chapter 16 . 7/30/2013
Very nice!
Guest chapter 5 . 2/17/2013
Its actually mr. Green... good story anyways tho.
KC2016 chapter 16 . 2/6/2013
Darn it! The twins were my 5th guess. It was Remus, Kellie, cronies, Lily, then the twins. *sigh* Well it was a really good story. I always love a story inside a story; and was so hoping that that last part with Harry and Ginny would be in there. Gotta love Hinny ;D
1,016 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »