Reviews for Masterpiece
Master Edge chapter 1 . 6/24/2006
It's about time someone wrote a pence fanfiction. Pence is one of my favourite charicters (exept Axle).

Any ways this is Ok a bit short but good none the less.

Later,
Wolfiee chapter 1 . 5/15/2006
Aw!

Short but so cute.

Really nice description of Yuffie and the last line was cute.

YuffiePence forever yo!

Write more crack soon dawg!
Shizuka Usagi chapter 1 . 5/15/2006
This is surprising good-seeing as you don't own KH2 yet. I think you captured Pence's personality well and Yuffie's too. Keep writing.
xxavee chapter 1 . 5/15/2006
Yay, a Pence story. ;; *loves Pence*

x3 Excellent and cute. xD

*thumbs up* Love it!
Sonora-Margaret chapter 1 . 5/15/2006
Hola! I always like yer stuff. You write so well!
Pa0pu Fruit chapter 1 . 5/15/2006
um... PENCE AND YUFFIE? XO OH GAWD... nice story, but the coupling...? ...it should be pence and olette or yuffie and leon, but PENCE AND YUFFIE? XO woah!
Astaldotholwen chapter 1 . 5/15/2006
Tally, you're crazy, you know that?

But perhaps I'm the truly mad one:

astaldotholwen.

Hopefully I'll talk to you later.

And I have to add another twenty photos to that post still I think.

But, I will say I was rather surprised by them.

Still loathe them however.

Love ya dear,

Candace
lighter-kun chapter 1 . 5/15/2006
AWW! finally pence is getting some...

LOVE. getting some love. hahaha.

pence x yuffie D:

You CRACKwhore you! XD

jk i love you, talleh.

yezzir ;O

ah this wa utiful. YA RLY.

your descriptions rawk. my world. LOLs.

writemore crack oh em gee YEAH. ;D
f u r o g u chapter 1 . 5/15/2006
Mwahahaha

Your description was really make something, you know?

Bwakhakha

Ok, so this is a crack. hahaha

I lubh the story very much

(imagining yuffie took a pose for pence)

*smirk*

*smile*

*grin*

yahaha

that was a good one lolz...

lolz...

DOT

.

XD

~Airiiko ( seikyu)
Miyori cant log ini'm lazy chapter 1 . 5/15/2006
ahh

a drabble from talleh~

pence x yuffie. OMG.

what a CRACK! But well, u r the crack!pairing goddess...

so it's not weird if u write crack! ficcies :D

nice fict btw

as usual, talleh rocks~

btw,

i forgot the website,

i mean, the squffie forum. mind if u tell me again? D:

oh well, bout pence... nyah,

it's so true. he liked to take photos

nah, now we SO should start our collab, rite?

teh CRACK! pairing goddess&angel will BAM! xD

srsly, we havta write more CRACK! ficcies.

soon.

D:

cyeeaahh later

- fel ;