Reviews for Beneath the Surface
Javie-and-Sammie chapter 7 . 11/13/2008
Aw Bakura's so cute!
Javie-and-Sammie chapter 6 . 11/13/2008
this is just chapter six and already I'm in love with this story. Good job my friend!
Javie-and-Sammie chapter 5 . 11/13/2008
It's so sad that yugi and yami are drifting apart. That feeling of slight hatred of ryou is resurfacing, I mean how cruel is that to throw him away like that for three years, but maybe he thought Bakura would find his way back to him like he always does. I can kind of understand it from ryou's point of view too, I mean living with bakura couldn't have been easy 'shudder' but still bakura is like my favorite yugioh character of all time so no matter what I'm on his side. Ryou's such a little b*! but i still love him!
Javie-and-Sammie chapter 4 . 11/13/2008
This is so awesome, I love Bakura in this story! Your an awesome writer.
Javie-and-Sammie chapter 3 . 11/13/2008
Poor bakura, I feel so sorry for him... Is it okay if I hate Ryou just a little bit? Who am i kidding, I could never hate him!
Javie-and-Sammie chapter 2 . 11/13/2008
This story seems like it will be very interesting so far. I never really tried this pairing before soo... we'll se what happens I'll keep reading!
S.A.M.Thedragongirl chapter 16 . 11/12/2008
OMG OMG OMG! MALIK FOUND OUT! WHAT THE HELL"S GONNA HAPPEN NOW! I WANNA KNOW! I WANNA KNOW!
FreshFish chapter 16 . 11/10/2008
"“Will you act your age for two minutes?” I ask him in exasperation.

“And how, pray tell, is a three-thousand year old supposed to act?” he responds, plastering an angelic smile on his face.

This time Marik smirks. “How about dead?”

“Why you snotty little…!”"

funniest characterization, EVER! I rolled.. lolz

Thanks for a great and lengthy update.

O.o Malik will scorch Yami now. lol Serves the arrogant ass right, well he is being one. Maybe Marik will fall for Ryou. LOL Then they will all be dating each others hikari's. lol

poor Anzu, what a way to find out. Now yami won't looks so high and mighty to his friends. He's been holding out on them and pointing fingers at others; hypocrite.
Fallin-Alone-Scared-Lost chapter 16 . 11/10/2008
They changed the review thingy again on me...

I loves the cliffhangers. Taht one was a really good cliffy. That wasn't a very long chance. I have a weird feeling Malik will kill everyone now. Sorry I didn't read this over the week end, evil College work.

Okay I only kidnap Ryou for right now, and maybe Seto...
PotionsPet chapter 16 . 11/9/2008
uh-oh...trouble awaits in the next chapter
MarshmallowPeepGod chapter 16 . 11/9/2008
HELLO! I am reviewing now.

How did you find out my youtube account? Just wondering...

BUT THE VID WAS AWESOME!

Anyways, this chapter was friggin awesome if I may say so. And I guess I'm a bit more like Malik than I thought... yah.

GAH!X Evil freakin cliffy. JEEZ

I ahve icky school in the morning... its 10 right now, not too late. And I can sleep in tuesday 'cause we gets it off for a holiday.

OMG! I gots purple hairs now lol. I seriously do. Just ask kana, she knows.

But its starting to fade now. Aw. I need to dye it again, like tomorrow or something. Yah.

CHAN! And Malik would so totally get more numbers than Otogi, cause he has awesome hair AND the millenium rod (or giant golden dildo). Otogi is a freakin emo kid.

I'm trying to make this as long as possible.

Just 'cause I feel like it.

"STOP RUBBING MY ROD BAKURA!" Malik yelled in heated frustration.

That line just stops conversations all the time. I wish I had a giant golden dildo.

I need to stop saying dildo. I'm starting to disturb myself.

And that's about it.

I don't want to write anymore, my wrist hurts.

OH SHIT! I've done none of my homework this weekend... oops.

But I did make honor roll! yayz.

bye-bye

and as always,

luffles,

Peepz
xnightmare'sxnightmarex chapter 16 . 11/9/2008
I love this story so much! Its really interesting! Your writing is really good, you put a lot detail into everything and I can almost feel like I'm there. When I began reading this I thought "There's no humor here, its mostly angst." But the later chapters have kept me laughing, they're soo funny! I especially like Chan, every interaction with him makes me laugh. I also liked the interactions between Mai and Bakura, they were really funny too. I also liked the part where Malik had all those phone numbers from guys and girls. XD

The ending of this chapter is so mean! Now I'm going to go crazy wondering what's going to happen. :) Please upate when you can!
Proof of Nothing chapter 16 . 11/9/2008
Well shit...
dragonlady222 chapter 16 . 11/9/2008
Wonderful chapter. The Sh** is going to hit the fan now. In more ways than one. Ryou threw Bajura into the ocean and they are trying to find him and surprise Bakura. More likely it will shock Ryou. I hope Bakura keeps cool and doesn't kill him. Maybe he and Malik will hook up.

I'm glad I didn' suggest knitting or he would have skewered himself.
tinkletimekelly chapter 16 . 11/9/2008
Well it's about time Yami gets busted! Where does he get off dictating the pace of Yugi's and Bakura's "relationship" when his is way less than perfect.

"Rod" um "Sex Toy" yup that works for me!

Gah! That Marik/Malik name thing still throws me off a bit. Might be because they're just so darn close in spelling. Bah as I mentioned before my problem not yours.

Other than that I'm locking forward to more Malik(shit in my mind it's still Marik)Mayham! And Bakura Yugi cuteness.

Great chapter by the way!
528 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »