Reviews for Welcome to the real world
Your Favorite Sister chapter 7 . 8/21/2007
hahaha that ending is so great!

I new something like this was coming!
Anna Jaganshi chapter 7 . 8/18/2007
Wha? You're stopping it here? Oh yeah, that was definately a cliff hanger. But the chapter was good. :3 Kinda fast, though, the way that it all started out, I mean. But still very good. _ I'll be there for the next story!
Anna Jaganshi chapter 6 . 6/7/2007
XD You have a wonderful sense of humor and imagiation. And that's... all I got. But this is extremely funny! I think I wouldn't mind playing this game... lol Please do keep adding more to it!
Tijiya chapter 6 . 1/29/2007
It's go time? *jumps onto the couch with you*

I adore this story, I absolutely do!

it's original as far as I can tell and it's getting very interesting.

As a Kurama/Yusuke fan, I can't wait to read more, update soon please!
Raye-chan chapter 6 . 1/24/2007
But...But...I want to play strip chess. That's rude! I wanna be an annoying voice that gets hit on by yoko and play strip chess! Ah well. this is funny. DO MORE DO MORE DO MORE OR I'LL WHIP YOU! *Grabs domanatrix gear and whip* Ready?
Kurama'srose124 chapter 6 . 1/22/2007
XD oh my gods XD that was great I needed a good laugh! My mind did go to the gutter XD update soon _
Kurama'srose124 chapter 5 . 10/30/2006
WOOT! yu updated... I haven't writen to this story.. I always forget (sweatdrops) anyway update soon _
Raye-Chan chapter 1 . 9/29/2006
YEAH You updated! I'm so happy now, cauze I was having a really sucky day! And it's only second period! Ops gatta go not supposed to be on the computer right now! Later lover!1
darkchild chapter 3 . 8/8/2006
Please update as soon as possible, this story is quite amusing_...
Zollercoaster chapter 3 . 6/20/2006
Wonderful! I'm really enjoying this story!
Zollercoaster chapter 2 . 6/18/2006
This is great! *adds to favorites* Good luck getting Yusuke laid! Update soon, k?
Greta.Theft chapter 1 . 6/11/2006
This is sw33t...Im in cool kid. (sry I have a bad happit of calling people cool kid, Homie, nucka and other random things like that...0.o)

-peace
Zollercoaster chapter 1 . 5/30/2006
Cool. THis looks awesome. I'm in.