Reviews for The Seventy Ninth Challenge
tr chapter 1 . 8/2/2012
LOL
Wandering the Arid Sea chapter 1 . 10/2/2011
lol. win
TekJounin chapter 1 . 8/13/2010
Neurotic Kakashi has his reasons, it seems. :) Lovely, lighthearted reading. Thanks!
Bunko08 chapter 1 . 7/3/2008
lolololol! That was fucking great! Kakashi wants to see Gai in a corset and fishnets. lol. This was halarious.
SharinganWarriorTribute chapter 1 . 1/6/2008
Go Kakashi-San!

Gai is weird...

nice fic, guess. I'm not one for Yaoi, but this sounded amusing.

-Sharingan
Roses of Sharon chapter 1 . 11/15/2007
Why didn't Gai wear them? *grin*
Anonymous chapter 1 . 10/16/2007
!funny.
DynamicKayos chapter 1 . 8/3/2007
...wow. Thou art AWESOME! Dang, you put most people I know to shame.
kakashigurl chapter 1 . 4/5/2007
omg that was so hilarious!
mahoakitti chapter 1 . 3/2/2007
XD That was so funny!
angel-tears-16 chapter 1 . 2/12/2007
I think I'd be Neurotic as well.
Shulblaka Saphira chapter 1 . 1/19/2007
That was hilarious.

"Those were the longest forty-seven seconds of his life. And they put a whole new spin on this eternal rivalry business, horrifyingly enough. Forget the polka-dotted poodle dress. Gai was going to wear a corset and fishnets to atone for this one."

That part right there was hilarious beyond belief. Keep up the good work!
shadoewhunter chapter 1 . 1/10/2007
ROFLMAO! hahahhahahaha

oh man...the corset and fishnets don't even make up for it. hahaha..nice. a little short, but nice. _v
Shikabane-Mai chapter 1 . 1/2/2007
LMFAO! Forty-seven seconds of kissing. HAHAHAHA! AND it's Gai & Kakashi.

Btw, the flinging noodles at Gai part was hilarious. xD
Prescripto13 chapter 1 . 12/18/2006
I love the whole Gai/Kakashi rivalry thing. This story was a fun chapter of that particular saga. Good job!
44 | Page 1 .. Last Next »