Reviews for What is 'Wrong'
rpeterson7954 chapter 2 . 9/27
If you still want to change the title perhaps Is it Wrong
Kidiu chapter 6 . 8/22/2013
Oh my god, I so wanna kill you! I was just about to cry! Gosh, this story is heartbreaking.
Yumi-chan-likes-chainsaws chapter 8 . 4/14/2010
Yeah I'm gonna go check it out! Good story btw, I really liked the depressingness of it
kao-kao chapter 6 . 4/11/2010
hmm, i just skipped down here real quicky to give u a quick comment...bah, im not even done reading the chapter yet :O but dont worry, i didnt cheat :3 i just stopped at the part u call yourself a bitch and then when it says on to the real blah... anyway at first i was like...what the fuck woman 03o...but then i was like wait that was funny :D! ahaha~ *gives you a huggle* well onto the real story T3T
HeWhoReads chapter 8 . 2/13/2010
I shall start off by saying... THAT. WAS. EPIC. (prepare for super gay fanboy mode) I just LOVE LOVE LOVE the angst in this story! It's absolutely superb! Angst is like, the best thing ever for fanfiction. Angst, tragedy and drama are my favorites. I just recently got into Ouran, and i've read more than a handful of fanfictions (just with the twins really, they pwn) and i won't lie, you are the best writer out of the ones i read so far. The way you use description is just amazing beyond words. i just LOVE your style. God i'm the same way. It's weird cuz i'm all "yay love and happiness and world peace" then if you read my writing it's all "death ANGST tragicness and blah" so yeah... did I tell you how much i loved this story? *goes off to read sequel* Look for me in the reviews! Keep writing!
yaoifan girl chapter 8 . 2/9/2010
where can i watch chapter 8 ?
ISpeakSquirrelSqueak chapter 5 . 6/3/2009
you are a very angsty person xD you'd like my friend...shes all about angst too lol
Lyssah chapter 1 . 2/12/2009
i love this story :] it is sweet i hope it goes well for kaoru
kuriqa chapter 7 . 9/5/2008
... ok... i wasn't going to review (even though normally i review EVERY chapter, regardless of status...) but now that you actually have gotten to physical self injury... i say lol! tot he truth thing... of course it doesn't make sense... the mind of one who physically injures themselfs is one that is hard for most to figure out... i've written things down when i was close to doing it before... reading them later makes for a confusing read... hm... and for blood to 'splatter' he'd've had to of cut rather deep... somewhere on the forearm... but not over the tendon... that friggin HURTS! probly more towards the inner forearm, close to the elbow (that's where most of mine are centered...)hm... can't wait for the actual sequal ok... now to go and see if you have it up oh! and sorry about your parents being homophobes! T_T i feel bad for every yaoi fan out there with parents like that... i'm just lucky mine never really cared... they just hate anime period... maybe that's worse but *shrugs* oh well...
foxy crimefighta chapter 8 . 6/21/2007
*goes and reads the sequel right away*
foxy crimefighta chapter 1 . 6/21/2007
Aww, poor Kaoru! I feel so bad for him in this chapter, and the ending was just perfect.
cemetarydemon chapter 8 . 5/13/2007
e! loved it so much i gotta make this short so i can read the sequal faster! LOVED IT!

sasunaru panda chapter 3 . 4/18/2007
i love angstt! XD so sad makes me cry hehe
ja ja5454 chapter 8 . 2/20/2007
WAITING IM READING IT .(Im a syco)PICKLES(i hate them)cookies and FUN YA
ja ja5454 chapter 6 . 2/20/2007
*hits the auther with a mallot in the head making a cartoon lump screaming*FUCK U YOU SCARED ME HALF TO DEATH.I THOUGHT KAORU CHAN WAS GOING TO DIE!U MADE ME CRY!i love the story goin to read sequl DONT SCARE ME LIKE THAT AGIN U HEAR ME!*sad puppy face*i dont want him to DONT DO IT AGIN GOT IT.*Continues to chase them throwing PICKLES AND COOKIES(yes im crazy i now but its fun)then bonks them to NOT (u hear NOT)threatning u im just one upset fangirl who need to find somthin to take out her rage on

122 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »