Reviews for No Longer A Shadow
WriterFreak001 chapter 1 . 9/1/2012
If this is a sequel to "Shadow Sister" it doesn't seem like it...
Mischievous Wolf of Twilight chapter 12 . 8/23/2007
wolfie- cool story! please update a.s.a.p.!
Muffled Chimes chapter 12 . 7/20/2007
1- WTF?: I don't know! o.o; Maybe we should ask The great Kumori Evonne Elric The First, Last, and Only. Shadow Alchemist.

2- What do ya think of Kumori's name? - It's very... long. oo;

3- I forgot how to spell barrowed. Is it borrowed? Barowed? HELP.- 'tis 'borrowed', Nadia-chan.

4- What will be the fate of Maria and...and... - They will get eaten to death by orange mooching gophers! (yes I said eaten to death XD)

5- WTF IS HIS NAME? - Lt. Brosh

6- Why did I write such dumb questions? lol - BECAUSE YOU'RE COOL!

~

OMG I'LL SO SEND IN FAN MAIL! Wait.. can I Send fan mail to myself? Does that make any sense at all? Oh well. Logic is my bitch.
Katyann chapter 5 . 5/13/2007
awesome
Muffled Chimes chapter 11 . 3/11/2007
Yay you didn't delete! *huggles*

Response time!

1) What will be Ed's Reaction? - He'll probably you know.. just.. fall over from the shock or something. Then jump up and start yelling at her and asking her where the hell she got the money for it.

2) What will be Al's reaction? - He'll probably stay quiet at first and then congratulate her.

3) What will be Al's reaction to Ed's reaction? Hmm.. Aru would most likely try to calm the poor bean down and justify Kumori's choice to get a house.

4) What happened to all the reviewers we used to have? -sad- I dunno, but it makes me sad too! TT_TT

5) Why did I have to go to the Hospital last week? (extra points if ya can guess this -wink- )hmm... I have a few theories.

1. Checkup?

2. Blood test or something

3. Sprained ankle?
Muffled Chimes chapter 9 . 3/8/2007
1) What is Mustang gonna say? - well I think at first he's going to be REALLY pissed, but then after he gets over it.. "How high were the flames!"

2) Hockey or Basketball? Basketball!

3) Why doesnt Kumori just transmute the car fixed? Because.. we.. that's a good question. Perhaps she simply wanted to destroy mustang's car. XD

4) What would Kumori do with twenty bucks? SHOPPING SPREE! or.. or... a giant bucket of water to dump on mustang's head. o_O

5) Why is DDR so damned fun? Because it is! D DDR owns my soul! and yours too, it seems. x3
Andrea8000 chapter 10 . 3/8/2007
1) I think Mustang will just shrug it off and act like nothing happend cause he knows he can use his money to get another one!(and he will make fun of Kumori cause she didn't think about transmuting it!)

2) Ill have to go with Hockey cause i really hate basketball

3)Because she was too stressed out to even think about transmuting it,and its more funn if she dosen't even think about it.

4)Buy a new jacket for Dagger cause she owes Dagger that much.

5) Beceuse you get REALLY dizzy and then you fall over and drink another can of MT. DEW! MUWAHAHAHAHAHAHA (I have experience in this area)
Muffled Chimes chapter 10 . 3/8/2007
1. Why the hell is noone reviewing? I review! D:

2. What is your opinion on non-reviewing readers? They piss me off too, believe me. *huggles*

3. Do you agree with what i am trying to say? Yes I do! But I really don't want you to delete the story. TT please don't! By the way: I'm not sure if I reviewed last chapter. I remember reading it, but if I didn't review then I'm SO sorry!

Much love~

Jess
NadiaTheDarkOne chapter 9 . 3/3/2007
oKAY! I AM THROWING DOWN SOME GROUND RULES RIGHT HERE, RIGHT NOW.

1) Review please

2) Each chapter, from now on, must have at least 3 reviews or there will be NO UPDATES which of course, will upset the ppl who ACUALLY take the time to REVIEW! And therefore you will be murdered by fans of the story and/or the author

3) whoever the hell you are, please review. the rule has no exeptions, and if you don't take the friggin time to review, it isnt fair that the ppl who reviewed wont get their update. THINK ABOUT IT.

PLEASE BE KIND TO LEAVE REVIEWS IN NOT JUST THIS STORY, BUT ANY STORY YOU READ. THE AUTHORS WILL MOST LIKELY APPRICIATE IT. REMEMBER MY NEW RULE: NO REVIEWS, NO UPDATES
winryrockbell2 chapter 8 . 2/6/2007
That was kinda short, but funny. I almost gave up on you though. Can't wait for the next update.
Muffled Chimes chapter 8 . 2/6/2007
Heehee cute chapter. Short though. T_T Yesh I squished Daxter! XD Hey what happened to the little survey question thingies? I liked those a lot. *mopes* Anyway I'm glad to see you're doing well! Good job on the weight loss, and I bet your hair looks great in mohagony! 3 See ya soon,

Jess
winryrockbell2 chapter 7 . 10/16/2006
That was a pretty good chapter! Last review I said the chapter was kinda short, and so is this one, but I actually think that each chapter is a good size. ('specially now, when I got about 4 hours of sleep last night and just got back from vacation ). Anyway, I thought it was a good chapter and can't wait for the next one.

ps. I love the Jak games! Second one is the best, but I havn't really played the third. I have it, but I watched my step brother beat it before I got it. Anyway, I'll stop rambling now, he he...
winryrockbell2 chapter 6 . 10/16/2006
That was a good chapter! Kinda short, but, hey that's okay. I totally understand. Can't wait for the chapter!
yeeeeeaaaaaaaaaa chapter 7 . 10/12/2006
That was an interesting chappie Happy belated b'day and why are u beating up football players :s ah :D Cool house -miYu-
Muffled Chimes chapter 7 . 10/12/2006
LOL I LOVE YOU! Dude I woud totally be hitting daxter in my sleep and be mumbling about chili peppers! *Dies* You rule! And the chapter was short, but awesome. o and happy belated b-day! . KumorixJack

6) Why do I beat up football players? Because they keep hitting on you because you're so pretty. XD And they're dumb as doornails.

7) Who is cuter: Jak (from Jak 2, cuz thats the one were using) or Jack? Jack

8) What happened to Jack? Poor Jack has to go through therapy, and just GUESS who's his therapist? Or should I say.. therapists.. We all remember the two girls from Tortuga... well what happens if they decided to sober up and become therapists? Por por Jack-sama.. tsk tsk

9) How come no one sent me a message wishing me happy birthday sept. 17th? MY INTERNET'S BEEN DOWN SO HAPPY BIRTHDAY!

10) Do you think im on drugs? (Cuz my friends keep accusing me XD ) naw you're not. ; I am! just kidding! lol. I can't wait for the next chapter!
43 | Page 1 .. Last Next »