Reviews for Troublesome Proposal
KimiYuri chapter 1 . 12/21/2012
I love it so much. I read naruto fanfic a lot lately but only a few that give perfection in exploring the character especially in romantic story. But you did a really great job with this one. Love it
untouchable hexing witch chapter 1 . 9/20/2012
Very cute and yay it had al my Naruto ships :)
anon chapter 1 . 9/17/2010
im confused. why does shikamaru had grass on his hair?

they where at the flower shop and not at the field, right?

O_o

all in all it was a very nice fic! good job!

please keep writing shikaino fics...
Cotton Strings chapter 1 . 2/17/2009
Aw, how sweet, all of them living happily ever after. And Naruto as Rokudaime, YAY! Loved the fic, and I really like how EVERYONE is happy. D

KASI
Such a Fucking Lady chapter 1 . 8/9/2008
ohh! this is another cute story!
Caramel Crazy chapter 1 . 4/16/2008
I loved it!
shoezoo chapter 1 . 8/5/2007
how sweet. although i don't think naruto would have much trouble at all gathering the courage to purpose to hinata.
Silver Wurm chapter 1 . 7/19/2007
Also a cute story, thanks for writing it!
Meiza chapter 1 . 5/24/2007
Shikon Jewel shop. Clever.

Shinsei. Huh. Never heard that one before, but it's the absolute perfect name for Sasuke's first kid, ain't it?

Anywho, about the one-shot itself: well, I liked it. I always love seeing Naruto as an overly-worried husband/father-to-be (it's so sweet, really). The proposal seemed kinda abrupt though, and a little OC, honestly. Come to think of it, this is the second time Ino misinterpreted something important from Shika-boy (first being him asking her to the Roku-ceremony).

Anywho, good job.
sadistickIdenial chapter 1 . 10/22/2006
Hey! I luv ure story especially the proposal part! I really enjoy ure story! Hope to be reading more of ure stories!
Angelslasttear chapter 1 . 10/21/2006
(This brings up many questions...why are my alerts broken?)

Oh yeah! Reviewing!

I thought it was cute..I liked the part with Neji and tenten lol! Naruto is overprotective...
WindPretear chapter 1 . 10/4/2006
love it! it is so sweet!
Dazed Existence chapter 1 . 9/15/2006
Heh! nice fic I also read your other one it was good to I hope to read more of your stories in the near future.
kamiii chapter 1 . 9/7/2006
hehehe, still a good story, i havent read to many stories where all of them get married, so i have to say these stories are good, good luck on other stories
LordHatredX chapter 1 . 8/21/2006
lol
31 | Page 1 .. Last Next »