Reviews for The Blooming Cherry Blossom
casey10rok chapter 11 . 1/22/2013
SOOOOO FUNNY! :D
woodlandfairykirk chapter 11 . 8/17/2012
soo cute and unexpected(:
sometimes.shonen-ai.is.good chapter 10 . 7/18/2007
that was a surprise

i totally did not see the kage bunshin trick

but i wud have wanted sakura to b angry at the end...

anyho...

that drawing-on-dog stuff is hilarious
sometimes.shonen-ai.is.good chapter 7 . 7/18/2007
so far ive read up to chapter 7 and omg its a really good story

u got mystery, comedy, romance, and hentai (kidding!) going on

the manly laugh from lee was hilarious XD

i seriously laughed my ass off like a idiot

and i love it wen u add random things (thats like family guy-ish)
A Unique Kunoichi chapter 11 . 3/30/2007
O..M..F..G! I thought I was going to die of laughter! That chapter was hilarious! Also, you did a wonderful job on this story _
A Unique Kunoichi chapter 10 . 3/30/2007
Aw, this chapter was so sweet! Go Sakura, SHOW THAT EMO PIECE OF SHIT HIS PLACE! Heh, sorry, about that! _'
A Unique Kunoichi chapter 9 . 3/30/2007
"Hey...who are those innocent looking people in the disguises?" LOl. Nice job!
A Unique Kunoichi chapter 8 . 3/30/2007
Lol, that plan DEFINETELY failed. XD
A Unique Kunoichi chapter 5 . 3/29/2007
Yay, the date turned out okay after all! And don't worry about the therapy thing, I'm 12 also and I had to take therapy for a few years because of something that happened in my family. Nice chapter!
A Unique Kunoichi chapter 2 . 3/29/2007
I hope Lee gets Sakura in the end! This is good so far!
Konrad chapter 11 . 11/3/2006
Hilarious. 'Nuff said (P.S. the category listed for this is drama, lol)
Nymphadorena chapter 2 . 10/21/2006
oh, naruto, you bad boy
six times six is not six chapter 11 . 8/27/2006
good job in this fanfiction. ashton kuther,lol.
cherryblossoms123546 chapter 11 . 8/18/2006
I love ALL of your stories! they r so funny so keep writing!
Alusy chapter 11 . 8/16/2006
Aw, that was awesome! So funny XD
102 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »