Reviews for Children of the WWE
MunksAngelQueen2010 chapter 9 . 12/26/2006
another great chapter i try and review whenever i can i also try to give you my review of your story which is as always funny as hell hope to see more from you
Green Phantom Queen chapter 9 . 12/26/2006
This is a cute story! I had an idea of a sleepover later on in the evening with all of the superstars sleeping in the ring and telling stories! Maybe you can make them send invitations and possibly uninvited guests.

Personally, the ones I would like to see London, Kendrick and Ashley (with the little hooliganz being so sugary high!), coming in very soon. But until then, UPdate soon!
Diabolus Ruina chapter 9 . 12/26/2006
Well... Viva la Raza means long live the race, so... anyway, I can't stop laughing, hopeyou update soon!

Tig
TonyGibbsFan chapter 9 . 12/26/2006
I laughed my ass off throughout the WHOLE of the Dx/Cena/Edge bit! Oh and Rey is just too cute! More Plz!
KeiSilex chapter 9 . 12/26/2006
Fantastic chapter! Absolutely hilarious! I would love to see Paul Heyman get tortured, he deserves it!

Oh, and Bobby Lashley is on ECW now so I would love if you added him to torture Heyman xD
Bitterly Broken chapter 9 . 12/26/2006
OMG i luv this story! And you added more LITA! Lita rox, but could you move her away from Edge, i'm over Lita/Edge, its your story, so whatever. Just keep it up ]
verecundus chapter 5 . 12/26/2006
I laughed throughout the WHOLE of the Dx/Cena/Edge bit! Too funny! Constipated! LMFAO! Also, what does ROTF mean? LOL. I have no clue!
verecundus chapter 4 . 12/25/2006
Aww, Rey is, like, majorly the cutest thing ever! And Coach is going awesome now! Yeyah! And Edge! Haha, soccer coach!
verecundus chapter 3 . 12/25/2006
I honsetly couldn't stop laughing! This is good, I really, really like it!
verecundus chapter 2 . 12/25/2006
OMFG! Rey is SO cute! Haha, JBL in a diaper! LMAO! This is way to funny! In a good way, though!
verecundus chapter 1 . 12/25/2006
I like nuts! LMAO! This is too funny, man! I love this! Great chapter!
Let The Flames Begin chapter 9 . 12/25/2006
this is a really cool story, one of my favs.

oh oh oh! you should put CM Punk&KellyKelly&KevinThorn&Ariel for the ECW people! because theyre awesome
Nikkie chapter 9 . 12/25/2006
Love it...love it more if you put a certain physco chick in there. *cough*mickie*cough**please*
Spinnar chapter 8 . 12/19/2006
Hey. Sorry it took me so long to review. Been a little busy lately. Anyways, loved this chapter! It was great! Jeff's so frickin' hyper, it's halarious! And it's so funny how Matt's so...the exact opposite. lol! Great chapter! Update soon!
WeMissYouTrish chapter 8 . 12/18/2006
What happened? Where's the updates? I NEED more mini DX and Jeff! I'll DIE... so hurry! :)
329 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »