Reviews for Daring To Bleed
aznjtgirl chapter 6 . 11/15/2006
*Gasp* HAHAHHAHA i definitely wanna see the next chapter. that sounds hiLARious!...you're hysterical hahahhaha.

poor girl...caught in the middle of the two. i would hate to be her.

its really good...nice job with adding the clubbing. totally wasn't expecting that, but im looking forward to it
darkinnocence chapter 6 . 11/15/2006
I like this story A LOT!That last sentence got me to smirk and laugh at the same time.I really can't wait for the next chapter!
Matahari chapter 6 . 11/15/2006
This is only getting more interesting! I'm glad that Tenten had a talk with Neji and Gaara. They are getting very distracted... although that is not necessarily a bad thing from a reader's standpoint, I suppose it is for the future of Suna. I'm really excited to see what clubbing will entail. Can't wait for the next chapter!
K.C chapter 6 . 11/15/2006
That was great. I could imagine the tension in the room. Once again Tenten is in a tight spot. Hopefully everything will work out. I loved the glance Tenten gave to Lee, telling him not to leave her alone with two stubborn men. I wonder what Gaara wanted to tell her? And their going clubbing. That is gonna be alot of fun. Great job.
Aperira chapter 6 . 11/15/2006
OMG! CLUBBING! I'm HOOKED on your fic! I never thought a GXTXN fic could be So... INTRIGUING! _
Kodachiku chapter 6 . 11/14/2006
Man. Two in the morning with an eight oclock class...and I want more fic! I'm really liking this so far. And you have put me in quite the predicament by making me indecisive as to who I want Ten2 to end up with. Good job in that aspect. And by the way...Lee is great. I like the way you're using him (Goofy one minute, then mothering Neji the next) Great. I can't wait for the next chapter!
calico.snails chapter 6 . 11/14/2006
Wow, great story. Nice portrayal of characters and situations, but I do feel as if Neji is a tad bit OOC. His pride is a little...overlarge. I'd think that a genius like him would be able to figure out that to manage what's left of his pride, that he would...reject Tenten in a sense. For example, he knows that there is SOMETHING going on between Gaara and Tenten, but being the some what arrogent person he is, is going to act uncaring. Anyways, just some advice. Personally, Tenten is pissing me off in this story. Seriously...urg.

Great story, update soon. Clubbing? Kind of odd. Haha, well, make Neji look H-O-T and make Tenten jelous! Haha.

-Kristine X3-
naash chapter 6 . 11/14/2006
awesome...clubbing that's definitely a first. good job nessieGG again
asn water chapter 6 . 11/14/2006
eh? i thought gara picked it up and got mad cause she was obviously with neji. that was kinda creepy, gara staring into her apartment, watching her, but wasn't it weird that tenten just ignored him instead of doing something like asking him what the hell he was doing? haha this chapter was really funny, gara and neji staring at her in disbelief. jeesh lee sure knows when to run away! haha
Takako chapter 6 . 11/14/2006
omg the tension is unbelievable! you kept me standing on my toes for the whole chapter! haha damn i still can't tell which pairing ur leaning towards. nevertheless, really well written as usual, ah and i love the speed at which you update :] KEEP IT UP!
Cyberwing chapter 5 . 11/13/2006
oh damn...gaara is pissed

i hope he wouldn't do something crazy and hurt tenten in the process...

well, update soon!
nothing but blue chapter 5 . 11/12/2006
This was an awesome chap! i loved the nejiten interaction. the part at the end was kinda scary though. (It's angry Gaara right?) HOpe you update soon! great job!

oh yeah, you've got a typo towards the end. it says 'train me with tomorrow." just letting you know.
xxcairoxx chapter 5 . 11/12/2006
The fighting scene was not too shabby. Good work! Looking forward to some more of these in the future *cough*Neji and Gaara*cough.* Update soon.
Inu Anime Girl chapter 5 . 11/12/2006
Run for cover Gaara's mad! Yay you updated great chapt update soon!
Matahari chapter 5 . 11/12/2006
This is excellent as usual. :) I need to think of more complementary things to say... The sparring session between Neji and Tenten was fantastic and I especially love how they say things without saying anything at all. Hrm... Gaara was upset over not getting the report on time or did Tenten miss a date?
264 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 .. Last Next »