Reviews for Victoria's Secret
OH MY RENTNESS chapter 1 . 2/16/2009
That was so cute. Loved it LMAO hahaha
justMExox chapter 1 . 8/17/2008
omg so cute!

“No way are you checking out my girlfriend in lingerie!”

Ha!Love it!I love Mark and Maureen together!

Great job!
MoutItoniMghtI chapter 1 . 3/4/2008
oh. I liked it. I think you should write one about the episode, the last time!
Meredith Trainor chapter 1 . 1/29/2008
VERY good. my favorite store, my favorite musical. my favorite characters! Kudos.
Ceicbot chapter 1 . 3/8/2007
i love this!

faves!

lol sorry obsessed with RENT lol...
No Green MnMs chapter 1 . 11/26/2006
I usually don't read every word of a fan fic, but I did on this one. Very nicely written. Cheers.

Keep Writing & Viva La Vie Boheme

-Marisa.
rentaholic00 chapter 1 . 10/15/2006
out loud crack-up-age!
Sing-my-heart-out chapter 1 . 9/7/2006
hehe. that was highly amusing. and acurate.
Maureen Olivia Lockhart chapter 1 . 9/4/2006
Hehe. Silly Marky. This was pretty good actually. Great job!
SydneyVictoria chapter 1 . 9/1/2006
*bursts out laughing* That was totally fabulous.
val2244 chapter 1 . 8/20/2006
that was funny lmao!
Iniga chapter 1 . 8/20/2006
Cute. What a classic way to spend a day ... forcing a man to get anywhere near Victoria's Secret. Roger took it better than any guy I've ever heard of.
Snurtz chapter 1 . 8/19/2006
Hehehe. My favorite part is when Mark's like "how do you know how Maureen looks in lingerie" hahahaa.
xBohemianPoetx chapter 1 . 8/19/2006
hah i loved this me and my best friend did this to our boyfriends once its fun to watch guys squrim lol!
InsaneAquaChic chapter 1 . 8/19/2006
I love cute/fluffy stories...there are so few of those. This was really sweet.
16 | Page 1 2 Next »