Reviews for TwentyOne Shots
Orion6317 chapter 1 . 8/10
Hi, you wrote this long time ago...
Anyway, I found it today, so I just wanna say I like it. Really. Thanks...
Jimelda chapter 1 . 8/22/2011
Ahaha, this made me laugh. I like how it's first person POV, gives the story an interesting edge. Well done.
Team Rosalie chapter 1 . 3/10/2011
"This is not a hangover. This is death. I'm dead. I'm just in too much pain to cross over yet. Give me a minute."

ROFLMAO! luvd it! awesome :]

best. shots. stry. evr.
Erebourne chapter 1 . 7/23/2010
Wow dude, you are a Humor fanfic god. I laughed so hard I nearly fucking puked, I love drunk Sam!

"Next time you wanna offer up brotherly advice, call a day earlier." Hilarious.
K-Marie-M chapter 1 . 5/24/2009
I never thought about that. 21 shots have to remember that for later!
Lyndotia chapter 1 . 6/25/2008
Ah, the poor Sammeh! And Jess for getting puked on, too. But mostly Sammeh. They both should've known better. XD Really funny, though, I loved it. Especially him talking to the floor. *rotfl*
IheartSam7 chapter 1 . 7/26/2007
that was stinkin awesome, I often wonder if I did all 21 shots on my birthday, but, alas, I cant remember a single thing about that whole week LMAO!
snowchic92 chapter 1 . 4/25/2007
thts was too funny!

"Next time you wanna offer up some brotherly advice, call a day earlier."

thts so funny!

lylas!
Winchester. i wish chapter 1 . 4/10/2007
Hey :) Read it. And LOVED IT. lol! it was very VERY funny, well done. I especially loved the "hello floor, we meet again." lol!
freaker chapter 1 . 3/21/2007
mwah hahahahaha! 21 shots will kill me too.
Freefall chapter 1 . 2/23/2007
Loved it!
Manhattan SVU chapter 1 . 2/7/2007
That was a DEFINATE award winning story. Hahahaa, poor Sammy.

Great job. Loved it.
j chapter 1 . 1/22/2007
HA HA HA HA HA OMG OMFG OMGDMFG!LOL LMAO HAHA TO FUNNY FOR REAL WORDS! im still laughing!i9 totaly loved that it was the BEST comedy ive read on this whole site!i love the thoughts of drunk sam it was AWSUME! and uve also done a good deed too. when i turn 21 im NEVER doing the shots thing.(ill just have sombody i dont like do it ha ha)
snfan228 chapter 1 . 10/15/2006
Rotflmao ahah this was awesome... I'm so glad I came across it!

Oh god they soo need to get Sam drunk on the show...

Anyways, excellent job! Keep up the great work!
Ghostwriter chapter 1 . 8/22/2006
Ha ha ha. Cute. Catch ya on the flip side.
20 | Page 1 2 Next »