Reviews for Holy Jesus! They're at it again!
Guest chapter 1 . 3/4
Hehe that was a good story with a twist
Guest chapter 1 . 8/1/2014
yes your so evil and brilliant i love it hen people do this ! : D
blackangelgirl14 chapter 1 . 12/28/2013

Great job !cracked me up! lololol
the elsinatr chapter 1 . 10/23/2009
holy jesus! it's dance dance revolution! god i love stories with a twist! it makes you feel embarassed that you thought it was gonna turn know and then it doesn't work out that way.

now u has 40 reviews! go and have a party!

~the elsinatr
JrockLuvrMoriY-NarutoBleachFan chapter 1 . 8/11/2008
OMG that was funny as hell!
imanokie01 chapter 1 . 2/4/2008
Funny. :)
EternallyDrowning chapter 1 . 12/23/2007
O.O They played DDR without her...HOW CRUEL!

Well, they were just too scared she would kick their asses.

080 chapter 1 . 11/10/2007
You tricked me :(

i thought they were doing it

but the hell dance dance revolution lmao

Forget it Jake chapter 1 . 6/6/2007
Ahhahahahahaha! That was so funny.

OMFG, I am SO happy I found this, you made my day.


That was the last thing I would have expected. Me and my dirty mind.

I love you. A lot.
KinkyPerfection chapter 1 . 5/27/2007
AAHH! I'm a pervert!

A pervert who loves DDR (btw)
Cricket-Mac-Wocky chapter 1 . 1/28/2007
Heh. Yaoi innuendoes. Yaoi itself rocks, therefore, this story rocked. (Boobies~ snort, giggle)
IntheMourning chapter 1 . 1/22/2007
LMFAO I can't stop laughing!
SeparatedCow chapter 1 . 11/2/2006
I hate Dance, dance revolution with a passion, I suck so horribly and I keep tripping over my shoelaces.

But I love this story with a passion, and I shall add this to me favorites.
Kyorma chapter 1 . 10/29/2006
Kakashi cracks me up! and you know what else? 'boobies' crack me up too...
PrincessComplex chapter 1 . 10/29/2006
LMAO! i love it when Kakashi goes like, "Kakashi!" _ lol so random
43 | Page 1 .. Last Next »