Reviews for 4x the trouble
Grace SH Waterson chapter 8 . 3/18/2013
So where's DX in all of this?! :/
LionsLady11-09-70 chapter 8 . 4/28/2008
I've missed this story!

I'm so glad you updated!
Ctinaisfashion chapter 8 . 4/28/2008
i like it.
Sorceress of Magic chapter 8 . 4/28/2008
cool quotes! i gotta question: when is DX commin into the picture? neway great chapter and please update soon thanx!
Pinayprincesa chapter 8 . 4/28/2008
WOW! Ang dami regalo mga bigyan ang magulang nila _
cari chapter 8 . 4/28/2008
yesh! update! yay! *bounds around* yesh. yesh. yesh. burger! me want a burger. make libre me, bexi. :]] aaw. cute ng profiles natin. porevah! :]] what's the next chap gonna be? :D
Sorceress of Magic chapter 7 . 4/24/2008
sounds like a story please update soon thanx!

-ps riley should give john a chance
BatistaLover619 chapter 1 . 6/13/2007
heyy hows it going? anyway im starting 2 like the story already
cari chapter 7 . 5/21/2007
seriously, woman, it takes you more than a month to update? well, i do, too, so what the hell... anywhos, randy is NO night in shining armor! and I'M the responsible one? omg, i'm gonna faint... haha... hope randy doesn't have perverted thoughts... lol...Ü
Thranduils chapter 7 . 5/21/2007
a totally nice chapter! can't wait for more
Pinayprincesa chapter 7 . 5/20/2007
hahahahaha! Ang suerte mga stop si Randy sa kanila
LionsLady11-09-70 chapter 7 . 5/20/2007
please hurry up! I want Randy and Haley to hook up!
sweetcandyfun chapter 6 . 4/10/2007
Psst! sorry only reviewed now... Forgot you already updated! Story is going well... update!

CIAO

sweetcandyfun
ObsessedWith chapter 6 . 4/8/2007
this is a great story.i love it
chu chapter 3 . 4/8/2007
see here...m reading it all over again...i love the last line...DON'T WORRY, I'LL NEVER FALL FOR YOU...haha...nicee! :P
50 | Page 1 2 3 .. Last Next »