Reviews for The Window
Imaginary Lemur chapter 1 . 9/20/2006
I really love the beginning of this story. continue you must continue. update soon.
narutoinuyashalover22 chapter 1 . 9/20/2006
Hey lol i love this story so far i want to know where your going 2 take this plz update soon!
Pineapple Demon chapter 1 . 9/20/2006
Oh man, I think I was as shocked as Sakura! But definitely in a good way. Man oh man, I love your mind. _
HeavenlySent0512 chapter 1 . 9/20/2006
oh my gosh! NICE NICE! please tell me you'll update soon. your writing style is unbelievable!

UPDATE SOON FOR UR READERS SAKE!

(~)
RemRene chapter 1 . 9/20/2006
WOW! This first chapter really caught my interest. Very original start to a possible Sakura/Kakashi relationship. Hope to read more soon _
Inari chapter 1 . 9/20/2006
Wow. XD That was crazy. I liked it. :D Can't wait for more!
Cleverblue chapter 1 . 9/20/2006
Damn, I'm amazed at how you can write with the same characters and come up with totally different concepts to each fanfiction.

You are a great writer. I never get tired of reading your work.

Can't wait for the update!
Yay chapter 1 . 9/20/2006
's all my mind can think right write more soon!
1kenshinlover chapter 1 . 9/20/2006
This is so funny! I can't wait until the next update. Update soon.
anony chapter 1 . 9/20/2006
how old is sakura? and dude great ending! you coming? :P
wynter89 chapter 1 . 9/20/2006
I am wishing that it doesnt end there... wow... never thought of it in that point of view... lol... maybe everything Kakashi says is a metophor ... hum... suspious...

It was very enjoyable to read... very interesting.

good luck

i hope you update soon
ScarcelyBeloved chapter 1 . 9/20/2006
so priceless! really, how akward would that be? poor sakura-chan, that scene made me feel embarassed on her behalf!

i can't wait for you to continue... your stories are the best!
fantasy4luvr chapter 1 . 9/20/2006
update soon pls
moodiful819 chapter 1 . 9/20/2006
O.o Oh wow.
Diamondprinces chapter 1 . 9/20/2006
wow ... all i can say is wow... uhmm update soon got a good feeling bout it
5,654 | « Prev Page 1 .. 366 373 374 375 376 377 Next »