Reviews for Controlling Your Variables
Guest chapter 1 . 5/8
I like this one
Guest chapter 1 . 5/22/2015
She-WolfMoon chapter 1 . 12/30/2013
Love love love it! I might have said that before but it is true!
Mrs. BYG chapter 1 . 6/14/2013
One word: awesome :D
haro chapter 1 . 4/25/2013
sencillamente encantador. Lectura un poco tarde pero el comentario es real.
liesmyth chapter 1 . 2/21/2013
I LOL'd. Well done :)
Ni Castle chapter 1 . 7/5/2012
Simple loved
Guest chapter 1 . 6/29/2012
Loved it. First, I had difficulty understanding it little. But then when I read it again, It doesnt wanna let go of me. I keep coming to read it. Short story but amazing plot. Thank you for writing such superb stories. :D
JustPartners chapter 1 . 6/30/2011
Haha! This story was funny!

Great work.
TwiTragic13 chapter 1 . 9/10/2010
fricken hilarious!


Dangerous Bunny chapter 1 . 8/18/2010
Definately loved it!

Man, I love Batman/Wonder Woman pairing! :)

They are just cute and made for each other like that!

"Never bet against the princess" ;)
Random Inspiration chapter 1 . 12/25/2009
Next to them, Green Arrow stared in shock before looking up in the sky, as if to say, ā€˜Iā€™m right here! How could you miss like that?ā€™

Absolutely loved this line.
JoPoGirlsKickAss chapter 1 . 7/28/2008
that was GREAT

loved it

funny and cute

i love bats and wondy

10/10 :)
Enchanted Flower chapter 1 . 2/10/2007
lol.. i love this fic.. it's so cute and lovely...

i really love BMWW...
librastar chapter 1 . 10/6/2006
congrats on another excellent fic

its going on my fav list right away!

btw out of curiosity...r u a fan of roy harper? I noticed that there are a lot of references about him although he did not appear in any of the two fics.(librastar is totally in luv with arsenal (roy) N ROBIN!)

cheers, keep up the fantastic writing

26 | Page 1 2 Next »