Reviews for Daddy in a Day
LittleMissEighty-Sixed chapter 1 . 3/24
I love this so much! So cute, and I love Ron's reaction in the end! 3
Guest chapter 1 . 9/11/2016
Soooooo cute! I LOVE IT!️️️️️
Guest chapter 1 . 8/3/2016
THIS IS SO SHITTY ! AND NAMING THEIR CHILD AUSTIN? LOL? TWO WERIDOS WITH THE NAMES HERMIONE AND DRACO NAME THEIR CHILD AUSTIN? but this was written in 2006 so i'll let this shit slide
belladonablush chapter 1 . 8/3/2016
A fun little story!
Guest chapter 1 . 7/30/2016
*Snicker* Don't mind the pug..the angry carrot top couldn't organize anything if his life depends on it, more like potty comes up with an idea and the carrot top just do it..
sasa chapter 1 . 12/28/2015
Oooohhhhh! I love it!
And I greatly appreciate that there is no bashing...
Guest chapter 1 . 10/19/2015
oh no dont let something bad happen
Guest chapter 1 . 9/5/2015
lol
Mady chapter 1 . 7/27/2015
lol cute story two thumbs up
Guest chapter 1 . 7/21/2015
:-)
Dracos forever chapter 1 . 5/17/2015
Awwwwwwwww soooooooo sweetttttttt!
CJ chapter 1 . 5/17/2015
All the magical kids seem to get married soon after they leave Hogwarts.
Sage chapter 1 . 4/28/2015
Really good you should add more to it
Guest chapter 1 . 4/14/2015
LOVED IT SOOOOOOOOOOO MUCH, please write a sequel
FireStorm chapter 1 . 1/19/2015
That was AWESOME
98 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »