Reviews for The giant killer bug
KiraK.chan chapter 1 . 5/20
Burning the place due to bugs and spiders is a very acceptable solution. They deserve it when they enter my lair!
S1L3NTK1LL3RJAY chapter 1 . 9/6/2014
if i saw a bug that was the size of my hand i would leave and bring food in through a crack in the door. i wouldn't deal with it, oh hell no! good one-shot!
Guest chapter 1 . 8/24/2014
lol
HavenCraze chapter 1 . 10/16/2012
Yeah... That would be me... Cowering in the shower from a bug... -_-
Natsuki Shinigami chapter 1 . 5/10/2012
This, this is priceless
MyLiloITAChIassasin chapter 1 . 3/28/2012
ahahhahahahahahh! omg i cant stop laughing! so fucken hilarious. this is a great story!
Pheonix09 chapter 1 . 10/12/2011
That was hilarious, I loved it and awesome job
fanii punk chapter 1 . 7/9/2011
Haha! This was hilarious and I found myself weirdly able to relate to Naruto. XD
Bishie Huntress chapter 1 . 6/19/2011
Ahaha! I hate bugs, too. :P Nasty things. I love how Sasuke freaked out, too. XD
Axiome chapter 1 . 1/12/2011
LMFAO. Sasuke screaming because of a bug :3
7thtreasure chapter 1 . 10/20/2010
Bwahahahahahaha! Okay, this was by far, one of your best quality crack that had my spittle all over the computer screen!Hahahahahahaha!Awesooooooome!
Crowfether chapter 1 . 10/13/2010
LOL XD

the bug had it coming! :D
ApatiaVirtaus chapter 1 . 7/22/2010
If you asked Naruto, he would claim Sasuke spazzed out and threw a kunai at it, and when that missed he set the entire bathroom on fire.

EPIC line :D laughed so hard when i red this!
Fire x Ice chapter 1 . 7/12/2010
This killed me... in a good way. Hilarious. :)
CraZyRanDoMneSS chapter 1 . 9/26/2009
LOL... _
63 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »