Reviews for October Ice
Ikoryuu chapter 1 . 6/9/2013
Aw (do all of my reviews start with "aw"?), That was sweet, Sanada. I do love your singing voice. :)
The song itself was nice, too.
Coco96 chapter 9 . 2/2/2011
Awww! This is so adorable!

Please tell me its not over?

Update soon!
zeroshiki-san chapter 9 . 6/13/2009
Okay I don't like Tango Pair at all but THIS STORY WAS JUST SO SAD! ! ! ! ! ! Poor Sanada :( I wonder what he'll do now...
M3lanch0ly chapter 4 . 6/5/2009
Jackal yelling 'baldness' is strangely disturbing yet funny. LOL.
M3lanch0ly chapter 2 . 2/8/2009
This is really adorable! SanaPuff has a nice, deep, low voice, perfect for singing! (I can so imagine him seeing Valentine Day Kiss for Atobe... *shudders*)
xxasianicexx chapter 9 . 1/10/2009
waa not a happy ending! :( sad... good story tho
M3lanch0ly chapter 9 . 11/20/2008
I WAN MY TANGO~
M3lanch0ly chapter 7 . 11/20/2008
LOL! Fix the Tango..
iPurpleBerri chapter 9 . 6/26/2008
I love the ending...
iPurpleBerri chapter 7 . 6/23/2008
I don't think I've reviewed on any of the chapters.. -.-"

Just wanna say that I love THIS chapter! X3
fool of hearts chapter 9 . 9/4/2007
You...

broke up...

the Tango Pair.

I'm sorely tempted to hit one of my favorite authors on

But anyway! You should be updating more! More Maru-chan and Aka-chan love!

Okay, I'm pushing it, seeing as you've just updated today. But oh well.

And you finished this a long time ago. Wow. I'm slow, aren't I?

I only decided to reread this because, well, in your latest story, you mentioned Sanada and Atobe breaking up, and I was just... "O_o"?

So haha. There's me for you.

Anyways! I love your writing. So fluffy and adorable!

MORE! :D

Always yours,

schizo-chan
Mrs Hatake Itachi chapter 9 . 7/10/2007
Nice!
random lifeform chapter 8 . 7/3/2007
This is a really great story. It's also funny that it's Jiroh doing it. I hope you continue writing this.
Pikke Wood chapter 9 . 6/29/2007
I... I.. I'M CRYING AND IT'S YOUR FAULT! ;;_;; How I'm suppose to write a comment when I'm crying? (..okay, okay, that is bad excuse to why my comment is so.. stupid. Again. I just dunno what to say, sory ;_;)

I usually LOVE AtoJi but not in this fic! You just can't do that to Sanada.. :
shadowinRW chapter 9 . 6/27/2007
I'm going to dry, sorry, I mean cry. :( FIX IT!
149 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »