Reviews for Faux pas
Begonias chapter 1 . 5/31/2013
This was brilliant. Brilliant.
my shangri-la chapter 1 . 10/10/2012
Omg! I have no words. This was funny.
doyleshuny chapter 1 . 5/8/2012
I think the cockball got off easy. I mean the pervert tried buying his fourteen year old little brother. I loved your Sammy. He wasn't as "naive" as Dean thought. Little note to Dean. Teenagers are pretty much so up on things. The only thng left to do is call the cops on the scumbag. Great Job!
samira parsa chapter 1 . 11/16/2010
i love how naive sam is and how protective dean is. the ending was great :D
ema neslaf chapter 1 . 6/24/2010
aw! poor sammy! but the last line (and the whole story) was great!

love,

ema
Frannie-pants chapter 1 . 5/4/2010
LOL. Poor Sammy.
wolfish-willow chapter 1 . 4/5/2010
Yay protective!Dean! And awesome Sam at the end. heehee
ziggy.uk chapter 1 . 2/27/2010
Really enjoyed that despite the creep pervert of an encyclopaedia salesman! You wrote them just how I imagined them as teenagers!

Perfect ending “Geez,” the kid huffed. “Fifty bucks? The guy thought I’d sleep with him for a lousy fifty bucks?” Dean was surprised. “God, what turnip truck did he fall off?” :o

The older man just stared in complete surprise at his brother. Just maybe he wasn’t as naive and sheltered as he thought…

His surprised morphed into laughter as Sam finished. “Fifty bucks would have only bought my name!”

Brilliant!
AsianTwinkiesFTW chapter 1 . 2/8/2010
“Geez,” the kid huffed. “Fifty bucks? The guy thought I’d sleep with him for a lousy fifty bucks?” Dean was surprised. “God, what turnip truck did he fall off?” :o

The older man just stared in complete surprise at his brother. Just maybe he wasn’t as naive and sheltered as he thought…

His surprised morphed into laughter as Sam finished. “Fifty bucks would have only bought my name!”

BAHAAHHAHAHAHAHAHHAAHAA! XD! Oh, Sam, I love you. *wipes tear from ROFL* Pfft. XD!
Chouko Chango chapter 1 . 12/10/2009
poor sammy. i'd hit the asshole too. dean to the rescue, luckily.

but i gotta say, good piece of writing.
SammysTeam chapter 1 . 11/2/2009
*giggles uncontrollably* Oh Sammy. This was so cute! ;D
BlackRoseDecending chapter 1 . 10/28/2009
Very good! Liked it lots!
Gohanzgirl chapter 1 . 9/16/2009
lol I loved the end line!
Broken Sexed Up Bloody Kitten chapter 1 . 8/29/2009
Creepy, but Loved
Anya Magera chapter 1 . 8/11/2009
Definitely a great read! Keep up the good work!
64 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »