Reviews for Possessive
cg2006 chapter 2 . 1/14/2007
Ha ha! that was good. _ i love how kyuubi was taunting naruto.. lmao. i think you should have a bit more of that. :3 you know you want him naruto..nyahahaha..!
mistress0of0sin chapter 2 . 12/12/2006
cool. it was very interesting. you should make more one-shots.
darksone chapter 2 . 12/12/2006
is the same as the first why
meaghanx chapter 2 . 12/12/2006
Kind of long, but very well written :3
Shadow Kitsune67 chapter 2 . 12/11/2006
hehe. I luff thi couple. w. Your one-shots rock. If you do write a NaruSasu with possessvie theme that would be awesome (x..the world needs more well-written NaruSasu X3
takuya chapter 1 . 10/22/2006
oh i really liked this fic it was sweet
narcoleptic86 chapter 1 . 10/22/2006
CUTE!

think i love a possessive uchiha too .
x.Kittz.x chapter 1 . 10/21/2006
This was rpetty good...But may I say you sorta jumped into it, I was sorta...taken off gaurd if you will... Maybe add a small sotry to the beginning some emberessing moments or do the unoriginal, falling, blah blah blah, anyways I think yoru skills are amazing and you did make my stumach curl Lol, congrats:P
Toh Sock chapter 1 . 10/21/2006
This was really good! And hot too. It's written in a sort of... good flowing style that seems like I'm watching it on a screen, and not reading it. Excellent job.

*two thumbs up*
spacerboy chapter 1 . 10/21/2006
Very nicely done! Only thing that bugged me was that the punctuation was a bit off. Other than that, very good! 3
Shadow Kitsune67 chapter 1 . 10/21/2006
HAHA. Loved it. XD;; rofl. SASUNARU IS LOVE. X3
MellyPie chapter 1 . 10/21/2006
This is good! You should write more!
Redkenja chapter 1 . 10/21/2006
Oh, it is so cute!