Reviews for Mr Maybe
evilrabidplotbunnies chapter 1 . 11/22/2006
OMG, great story! Sorry I haven't gotten back to you in so long! I really like your plot; although it's is frequently used in Draco/Hermione stories, you have this way of making it very original. Good job! I like how you switch POV's within the chapter; it makes it more interesting. Ooh, and you have very nice writing style! I can't wait to read the other chapters!
dramionelurver3194 chapter 4 . 11/16/2006
Well, I guess it is ok. Plz keep on writing though! I really hate Hermione not being smart though...I really can't stand it! No offence or anything to ur story though!

Check out my fic if u have time: Blonde and Brown

SlytherinPrincess00
SoMe wEirDo chapter 4 . 11/15/2006
LMFAO HAHAHAHH dumbledore on a webcam.. XD my god your dumbledore freakin rocks! O_o man is draco that disgusting of hermione's kiss? YUP YUP i love yur previously on . It helps me remember widout going back to w/e and read a little and go back to the updated one. I would asnwer what is fort knox but i myself dont know either. Please continue
rupertsgirlie chapter 4 . 11/15/2006
yes i like the previously on mr maybe its helpful! I LOVE THIS FIC! i can't wait and i love how you offered me popcorn thank you lol and i love that you and dumbledore have some still unknown agreement i want to know about that! update asap! -tricia
uselessacct chapter 4 . 11/15/2006
hmm... draco malfoy is really becoming a mr. maybe! i adore the way you wrote this story with the whole you spying on them with the reader. its something that people have rarely done and i think its great and unique and very clever. this a great story, and i hope you keep writing well!
Addicted2Love chapter 4 . 11/15/2006
i luv this story! and i think you've got loads of reviews for 4 chapters. especially since this story is still quite new. some people just don't review lol
Silidons chapter 4 . 11/15/2006
Brilliant!

I loved the bit where Draco ran past the Ravenclaw table, where it said 'one, a girl I've been seeing everywhere lately'- I thought that was brilliant, tying in with the plot great.

The 'Previously On Mr Maybe' bits are great, they remindme of what happened last chapter, without having to reread it.

Can't wait for the next!

*~Silidons
lost chapter 4 . 11/15/2006
Unlike the previous chapters, the pov for Draco n Hermione are different. I cant explain it. Like if you read the first chapter compared to this one, the style has already changed. There was more dialouge and flow. Now theres draco talking to himself about his bum.

but about the story, draco doesnt seem to have any feelings he just repeats he doesnt want a mudblood.

and muggle electronics dont work in hogwarts.
ArabianHermione chapter 4 . 11/15/2006
Nice chapter

the kissing thing was hillarious

and Draco getting chased by Griffindor's was priceless

But I'm not going to comment on the weekly question since I've been writing Previously on (the title of my story) since forever so u might have snatched the idea from me lol just kidding no offence no offence! Lol
HeyyBabyy chapter 1 . 11/15/2006
Rolls eyes
callmetotty chapter 3 . 11/10/2006
I like it, its refreshing, you don't see many Hermione is obessed with Draco fics, I don't even recall reading one until now. I think it is funny. I don't want to see Draco any less mean, but I would love to see him mysterous, not so snobby, maybe even a little regret after being mean to her. I have an idea of what could happen after the potion, you can email me if you are interested.
Kae-Lae chapter 3 . 11/9/2006
OMG, this is so good. Update soon!
grace chapter 3 . 11/9/2006
i love your story and your style of writing, it's very unique and very funny! when you were the narrator and telling the readers about your personal waiting episode! hilarious. and yes i do feel like we're trailing the two around the school, keep up the good work :)
green phoenix chapter 3 . 11/9/2006
Gr! That was totally mean, Draco! Of course, what should we expect. He is after all, Draco Malfoy. :P Anyway, good job and keep going.

G.P.
SoMe wEirDo chapter 3 . 11/8/2006
im fine with your style of writing _ it's very unlike other stories and keep it that way. Lol. can't wait to see what happens next. although draco couldv'e been a little nicer but he's draco. so evil and hot
988 | « Prev Page 1 .. 53 60 61 62 63 64 65 .. Last Next »