Reviews for Stereotype? No, Thank You
LovableSan chapter 13 . 6/27/2009
This story is awesome, but I don't think the author is EVER going to update. They've lost the spark... :(

There's something about this story that makes me wanna laugh, but cry at the same time. If you even read the reviews, then you, the author, will know how much we want you to update.

Please update and keep on writing this story!
ForgottenPassword chapter 13 . 6/18/2009
No this can't be dead! It's so good! I fucking love Sasuke! Please revive this masterpiece :)
Hallucinating Skys chapter 11 . 6/14/2009
And i'm loving this chapter ;]

~pocky bandiit
Guest chapter 13 . 6/3/2009
"...what's the, er, noun for being carefree?" I think it's carelessness or something... Anywayz, awesome storay, keep going!
darkness-disguised05 chapter 13 . 5/16/2009
God. This is so damn amazing.

Marry me?
BlackRoseMuffin chapter 13 . 5/13/2009
quite.

meh.

I've gotta go, so this review will end right about...

now.
HUUGIRL chapter 13 . 5/7/2009
i luved this story and all, but the ending left me hanging abit, y were they both cryying? what was wrong wit sasuke? r they together, together?
HUUGIRL chapter 3 . 5/7/2009
i laughed my ass off on this chapter! especially when his phone rang for the second time, and ass soon as he answered it, he was like "FUCK YOU!" omg, i need a new laugh box..
HUUGIRL chapter 1 . 5/7/2009
ok, im liking it so far, so im guessing that haruto is confused about his feelings for sasuke, although, does sasuke like him anyway?
u gotta look behind the mask chapter 13 . 4/28/2009
I really love this story, I love how Naruto and Sasuke acts.
kaylah chapter 3 . 4/10/2009
awesome so far and yes mcr are fucking amazing
narsas chapter 13 . 4/4/2009
Omg that is so adorable...

NO DONT GIVE UP ON THIS!
narsas chapter 12 . 4/4/2009
whats wrong with Sasuke.. did something happen to him.. is he depressed?
narsas chapter 11 . 4/4/2009
haha Sai is just excepted everywhere.. or he has split personalities...it adds to his charm? haha
narsas chapter 10 . 4/4/2009
Haha Sai in drag.. i can totally see it.. haha pale white guy in a mini skirt.. priceless.
1,681 | « Prev Page 1 .. 3 10 11 12 13 14 15 16 23 .. Last Next »