Reviews for War and Peace
Just for show chapter 1 . 8/9/2007
lol great story! lol i can't get over it!i'm still laughing about it all!
asp chapter 1 . 11/11/2006
Ow...my cheeks are aching now from smiling so much. *massages cheeks* But it was fully worth it! Highlarious, lovely story!
AngelicConquistador chapter 1 . 10/29/2006
OH. MY. GOD

That was SO adorable

and priceless.

XD

I don't know what else to say! I love it! _ It was love :3

“Oh, come on Riku! I saw you making your ‘I wanna kiss you senseless’ face at her! It’s so obvious!” he exclaimed.

“I have an ‘I wanna kiss you senseless’ face?”

“Yep”

“Holy Jesus Christ, Mary, Joseph and the little donkey…” I exhaled. Sora patted my arm.

“You also have the ‘I’m going to bury you alive to make you suffer’ look. Hey, there it is!” I hit Sora with my free arm. He went down like a stone in the sea.

LOL. I loved that part a lot :3

You are AWESOME. I'm favoriting this
ChibiFrubaGirl chapter 1 . 10/29/2006
OMG...

You are awesome...

LOL times infinity

Just love all around...

That was so frickin funny I almost died!

I had to eat my pillow to survive!

_ *joy*
Shanny-Boo chapter 1 . 10/27/2006
BWHAHAHAHAHAHA! 8D THIS WAS SO FUNNY! AND IT WAS FOR ME~! SHANNY LUFFLES YOU. LIKE... RIKU LUFFLES HIS SUGAR... BUT HE DOESN'T LIKE SUGAR SO THAT'S NOT A GOOD EXAMPLE. D:

...I THINK I FORGOT WHERE THE CAPS LOCK BUTTON IS SO I CAN TURN IT OFF... oh, here it is. 83;

Muahaha.

I should upload The Heartless Killer soon. For it has a Yuriku scene in it. It involves Chex Mix. xD
Emma CS Me chapter 1 . 10/27/2006
YAY YURIKU!

Hmm, poor computer. Does it go to Sillicone Heaven? -lawlz Red Dwarf reference-

So cyoot. SQUEE!

~Emma