Reviews for Art of Love
Narushimasu chapter 1 . 5/27/2014
love it especailly the end lmao you should try to find someone who can draw that cover :P
animerulesearth99 chapter 1 . 10/30/2013
And thus AO was born
Mad Reminant chapter 1 . 7/2/2009
nice ending:)
NinjaGirlRebecca chapter 1 . 4/29/2008
yes more grate lemony goodness
Artemis 85 chapter 1 . 1/26/2008
dude...stoner is so cooL!...he's just like me...being the dodgy guy with the camera getting free porn! LOLOLOLOLOLOLO...he rocks my socks!
RentonEureka4ever chapter 1 . 1/20/2008
very nice, and stoner would take pictures of them sleeping togethor!
EurekaXRenton chapter 1 . 1/18/2008
wow this was a great story please right more for Eureka 7
Selonianth chapter 1 . 1/11/2008
OMG STONER THEY ARE GONNA KILL YOU!

and holland... and tahlo (cause of holland)... and gidget... and probably moondoogie (because of gidget)
TheresNothingInside chapter 1 . 10/18/2007
love the story _ and damn that person at the end
Ryoko77san chapter 1 . 9/6/2007
Oh my...Stoner you bastard! They're going to kill you when they find out.
Midnight-Sunrise018 chapter 1 . 7/20/2007
Great details
Username314 chapter 1 . 7/18/2007
Man, you've got skills. One of the best lemons on and definitely my #1. I really like your descriptions which really is what a lemon's about.

As for improvements, there are just a few minor spelling/grammar mistakes. Most of these mistakes are in the first few paragraphs before the action starts, so they're not so distracting once it gets going ;) However, if you can fix up these mistakes it will really perfect the story.

Cheers!
1303418 chapter 1 . 6/20/2007
Well, this is refreshing, yet still a smut story. I've looked high and low for a believable romance fic, none to be found. I beg thee, XI, write one to show these people how it's done.

Yours truly,

-St. Aralor
Momo love love stories chapter 1 . 5/19/2007
perfect!
Furball-14 chapter 1 . 5/6/2007
very nice very nice you explained it very well its good to see a nice lemon without the smut and the ending was hilarious you should really add a second chapter to show how renton and eureka and the rest of the gekko would react to the rayout cover please update this we only need one more chapter please dont leave us hanging like this
44 | Page 1 .. Last Next »