Reviews for Letters
Devilish Twinz chapter 4 . 8/16/2010
yay...free siruis!
Christinagirl122 chapter 4 . 5/18/2010
I love this story entirely. It is almost like the perfect world.
leenabellakatiekristyemal chapter 1 . 9/25/2009
i love it. i just wish that this really happened.
iNsAnE O.o chapter 4 . 11/21/2007
Cool... Well now, I think you should write the sequel... About Harry's life with Sirius after all those years! Imagine renovating a house with Sirius and Remus... Oh lala trouble of course lol
iNsAnE O.o chapter 3 . 11/21/2007
Aw! Remus must be so happy!
iNsAnE O.o chapter 2 . 11/21/2007
] I love it!
iNsAnE O.o chapter 1 . 11/21/2007
That's so sweet!
Fed up with this crap chapter 4 . 3/25/2007
I wasn't going to review because I thought it was corny but I love the ending.
Fishheads chapter 4 . 11/25/2006
XD
EverythingMarieSueIsn't chapter 4 . 10/29/2006
Oh! *sobs* It's wonderfull how it all ended up okay! Normally I hate this kinda stuff but I love this one! Faboulus job! *runs away crying*

~EverythingMarieSueIsn't~
xybolic chapter 4 . 10/29/2006
*sigh* God, I love James... now, my dear beloved Sirius is free! Curse that vermin, Wormtail...
Marie-Caroline chapter 3 . 10/29/2006
This is soo depressing but so nice at the same time!, I dunno what to feel!
Marie-Caroline chapter 2 . 10/29/2006
I'm starting to feel so bad for everybody!...
Marie-Caroline chapter 1 . 10/29/2006
OMG so sad! I hope Harry get all those things!